کد خبر : 155112
تاریخ انتشار : شنبه 22 سپتامبر 2018 - 22:22

اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شبستر

اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شبستر

فرمانده سپاه شبستر با تسلیت ایام محرم الحرام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان با تاسی از فرهنگ عاشورایی در صحنه حضور یافتند.

سرهنگ پاسدار محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس هویت و سند افتخار آمیز نظام جمهوری اسلامی بوده و یکی از سندهای افتخارآمیز نظام تقدیم هزاران لاله پرپر در دوران دفاع مقدس است و نباید بگذاریم هویت افتخار آمیز دفاع مقدس از اذهان فراموش شود.

وی با اشاره به برگزاری  رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در شهریور ماه عنوان کرد: در این رزمایش که با عنوان سپاهیان محمدرسوال الله برگزار شد گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم فعالیت و خدمت رسانی کردند.

رضایی ادامه داد: در جنگ تحمیلی رزمندگان و ایثارگران در حفظ و صیانت از ناموس، شرف و اسلام ناب محمدی وارد عمل شدند و با استقامت در مقابل دشمن، نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دشمن واگذار شود.

وی با اشاره به اهمیت دفاع مقدس بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان با تاسی از ائمه اطهار علیه السلام، به امام خمینی(ره) لبیک گفته و با تبعیت از قرآن کریم وارد صحنه شدند.

رضایی در ادامه به اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و هنری در طول هفته دفاع مقدس در شهرها و روستاهای شبستر اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه شبستر برگزاری ۶ یادواره شهدا ،خاطره گویی دفاع مقدس و برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی و ورزشی و همایش پیاده روی را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان شبستر برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.