کد خبر : 155111
تاریخ انتشار : شنبه 22 سپتامبر 2018 - 22:25

انتقاد از عدم حضور برخی مسئولین در برنامه های آغازین هغته دفاع مقدس

انتقاد از عدم حضور برخی مسئولین در برنامه های آغازین هغته دفاع مقدس

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در دیدار با امام جمعه این شهرستان، با گرامیداشت این هفته گفت: حفظ، نشر و دفاع از ارزش های دفاع مقدس وظیفه همگانی بوده و باید در تمامی عرصه ها به این مورد توجه شود.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام رجب احمدی در دیدار سبزپوشان سپاه ناحیه شبستر و مسئولین با امام جمعه شهرستان شبستر که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد با گرامیداشت این هفته گفت:حفظ، نشر و دفاع از ارزش های دفاع مقدس وظیفه همگانی بوده و باید در تمامی عرصه ها به این مورد توجه شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر افزود:نظام جمهوری اسلامی مدیون و مرهون ایثار رزمندگان در دوران دوران مقدس است و باید همه در زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا تلاش کنیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در وضعیت فعلی وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین را مهم دانسته و تاکید کرد:تمام مسئولین باید با تلاش بیشتر و جهادی و همدلی بیشتر در حل مشکلات مردم فعالیت کنند.

حجت الاسلام احمدی افزود:نظام جمهوری اسلامی ایران امروزه مقتدرانه در جهان سرافرازی می کند، لذا حفظ این دستاوردهای بزرگ ضروری است و باید در مقابل توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی همه مسئولین و مردم هوشیار باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر با انتقاد از عدم حضور برخی مسئولین در برنامه های هفته دفاع مقدس تصریح کرد:هر چه مسئولیت داریم در سایه تلاش ها و ایثارگری های شهدا است و همه باید در زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا تلاش کنیم تا شرمنده شهدا نشویم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.