کد خبر : 154429
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 مارس 2018 - 10:40

انصارالله: تا زمانی که بمباران یمن متوقف نشود، شلیک موشک بسوی عربستان ادامه می‌یابد

انصارالله: تا زمانی که بمباران یمن متوقف نشود، شلیک موشک بسوی عربستان ادامه می‌یابد

خبرگزاری رویترز اعلام کرد جنبش انصارالله گفته است مادامی که بمباران یمن متوقف نشود، شلیک موشک بسوی عربستان ادامه خواهد یافت.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، خبرگزاری رویترز گزارش دادجنبش انصارالله که کنترل شمال یمن را در دست دارد، روز دوشنبه اعلام کرد مادامی که بمباران یمن متوقف نشود، موشکهای بیشتری به عربستان شلیک خواهد کرد.

این خبرگزاری نوشت صالح صماد، رئیس شورای سیاسی انصارالله در برابر ده ها هزار نفر در صنعا، پایتخت یمن از پیشرفت موفقیت آمیز قدرت نظامی حوثی ها تقدیر کرد. وی گفت: «اگر آنها به دنبال صلح باشند، ما نیز به دنبال صلح هستیم و همچنانکه قبلا هم گفته ایم حملات هوایی تان را متوقف کنید تا ما نیز موشک هایمان را متوقف کنیم. در صورتی که حملات شما ادامه یابد، ما نیز حق دفاع از خود را با تمامی ابزارهای موجود خواهیم داشت.

این اظهارات پس از آن بیان می شود که انصارالله به تازگی چندین موشک بسوی شهرهای عربستان از جمله ریاض شلیک کرد که در پی آن یک نفر کشته و شماری زخمی شدند.

سرهنگ ستاد، ترکی مالکی، سخنگوی ائتلاف سعودی گفته است ائتلاف حق پاسخگویی را برای خود در زمان مناسب و به شیوه ای مناسب تحت حقوق بین الملل و داخل چارچوب سازمان ملل به منظور حمایت از عربستان محفوظ می دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.