کد خبر : 154267
تاریخ انتشار : جمعه 16 مارس 2018 - 11:45

تصمیم ترامپ برای برکناری مشاور امنیت ملی

تصمیم ترامپ برای برکناری مشاور امنیت ملی

یک روزنامه مشهور آمریکایی از تصمیم رئیس جمهور این کشور برای برکناری هربرت مک مستر مشاور امنیت ملی کاخ سفید خبر داده است.

به گزارش شبستر خبر، تسنیم به نقل از رویترز، روزنامه واشنگتن پست به نقل از پنج منبع آگاه نوشته است که دونالد ترامپ تصمیم دارد تا هربرت مک مستر مشاور امنیت ملی کاخ سفید را از این سمت برکنار کند اما این اقدام خیلی سریع و فورا انجام نخواهد شد.

این روزنامه به نقل از منابع اگاه افزود: ترامپ در حال بررسی و ارزیابی برخی جایگزینی ها در دولت است از جمله افزودن جان بولتون نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل و کیث کلوگ رئیس سابق شورای امنیت ملی آمریکا به ترکیب کابینه است.

کاخ سفید حاضر به ارائه توضیح در این خصوص نشده است. روز سه شنبه دونالد ترامپ تصمیم گرفت تا رکس تیلرسون وزیر خارجه را برکنار کرده و مایک پمپئو مدیر سازمان سیا را جانشین وی کند.

واشنگتن پست افزود: به نظر می رسد برکناری مک مستر فورا اجرا نخواهد شد. ترامپ قصد دارد به دقت برای انتخاب یک فرد قوی به جای مک مستر ارزیابی های لازم را انجام دهد. ترامپ اخیرا به جان کیلی رئیس کارکنان کاخ سفید گفته است که قصد دارد مک مستر را تغییر دهد.

مک مستر جانشین مایکل فلین شده است که یک سال قبل به خاطر گمراه کردن مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا درباره تماس هایش با سفیر روسیه در آمریکا، از این سمت برکنار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.