کد خبر : 154239
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 مارس 2018 - 13:14

واکنش واشنگتن به اظهارات ظریف درباره حمایت آمریکا از داعش

واکنش واشنگتن به اظهارات ظریف درباره حمایت آمریکا از داعش

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به اظهارات ظریف درباره حمایت آمریکا از داعش و انتقال این تروریست‌ها به افغانستان واکنش نشان دادو آن را «ادعای غلط و پوچ» خواند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که رئیسش به تازگی اخراج شده، به اظهارات وزیر خارجه ایران درباره حمایت آمریکا از داعش و انتقال آنها به افغانستان واکنش نشان داد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با رجوع به توئیتر، اظهارات اخیر وزیر خارجه ایران درباره حمایت ایالات متحده از تروریست‌های داعشی را رد کرد.

«هیثر نوئرت» نوشت: «آمریکا ادعای غلط و پوچ محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران درباره اینکه آمریکا در حال حمایت از داعش و انتقال جنگجویان داعش به افغانستان است را رد می‌کند. دقیق‌تر باید بگوییم که : آمریکا در حال از بین بردن داعش از روی زمین است».

طبق گزارش رسانه‌ها، وزیر امور خارجه ایران در جریان سخنرانی اخیر در انستیتیو مطالعات راهبردی پاکستان در اسلام آباد گفت که آمریکا به جنگجویان داعش در افغانستان کمک می‌کند تا با این کار هراس افکنی را در منطقه دامن بزند و همسایگان افغانستان را تهدید کند.

به گفته ظریف، ایران گزارش‌های اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهند بالگردهای آمریکایی از «ننگرهار» افغانستان، جنگجویان داعش را به بخش نا معلوم انتقال می‌دهند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.