کد خبر : 154230
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 مارس 2018 - 11:45

عقب‌نشینی اکثریت نمایندگان آذربایجان‌شرقی از استیضاح عباس آخوندی

عقب‌نشینی اکثریت نمایندگان آذربایجان‌شرقی از استیضاح عباس آخوندی

تعداد زیادی از نمایندگان آذربایجان‌شرقی من‌جمله مسعود پزشکیان، شهاب‌الدین بیمقدار، زهرا ساعی، معصومه آقاپور و … جزو کسانی هستند که بار دیگر به عباس آخوندی رأی اعتماد داده‌اند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از آناج، اخبار واصله نشان می‌دهد در ماجرای استیضاح آقایان عباس آخوندی و علی ربیعی تعدادی از نمایندگان آذربایجان‌شرقی که موافق استیضاح بودند، در دقیقه‌ی ۹۰ به‌ یک‌باره امضاء خود را پس گرفته و به جرگه‌ی موافقان وزیر راه و شهرسازی پیوسته‌اند.

برخی از این نمایندگان از چهره‌های شاخصی هستند که در حادثه‌ی قطار تبریز-مشهد بر استیضاح عباس آخوندی تاکید داشتند و طی مصاحبه‌هایی شدیدالحن از ناکارآمدی او انتقاد می‌کردند و خواهان حذف او از ساختار دولت بودند.

از آنجایی که نمایندگان مجلس دهم در طول دو سال اخیر طی دو بار استیضاح وزیر راه و شهرسازی و یک‌بار رأی اعتماد به او جهت حضورش در کابینه‌ی دوازدهم بی‌ثباتی خود را نشان داده‌اند و آراء آخوندی به طرز عجیبی بالا و پایین شده، شبهاتی در اذهان عمومی ایجاد گردیده است.

جمیع مستندات نشان می‌دهد اکثریت نمایندگان ملت اعم از اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل در بزنگاه‌ها رأی خود را پای معامله آورده‌اند و تعداد کسانی که ثبات عقیده و رفتار داشته‌اند زیر ۸۰ تن است و به همین سبب در استیضاح‌ها و مقاطع حساس نمی‌توانند تاثیرگذار باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.