کد خبر : 154059
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 مارس 2018 - 2:31

شهدا مظهر قدرت و عظمت کشورمان هستند

شهدا مظهر قدرت و عظمت کشورمان هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: آرامش و امنیت فعلی مان را مدیون ایثارگری های شهدا هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در گفتگو با شبسترنیوز با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: آرامش و امنیت فعلی مان را مدیون ایثارگری های شهدا هستیم.
وی اظهار کرد: شهدا با حضورشان در نبرد مانع نفوذ دشمن شده و در مقابل دشمن ایستادگی کردند و باید توجه کنیم که شهدا ،شاهد و ناظر اعمال ما هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر افزود: در طول دوران انقلاب اسلامی،دشمن نقشه چینی های متعددی کرده که بصیرت دهی های مقام معظم رهبری ،توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: امروز وظیفه ما گرامیداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست و تکلیف اصلی ما نیز این است که نگذاریم هدف و وصیت شهدا فراموش شود.

وی با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: دشمن تلاش می کند در جامعه اختلاف بیندازد و از آب گل آلود ماهی بگیرد که کورخوانده است.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: در فتنه سال ۸۸ هدف دشمن براندازی نظام بود و تاکنون نظام در مورد سران فتنه ،لطف کرده است و باید توجه کنیم که فتنه گرها اگر فرصتی بیابند ،رحم نمی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر با بیان اینکه خون شهیدان، تضمین کننده استقلال کشورمان است، خاطرنشان کرد: شهدا مظهر قدرت و عظمت مان هستند و نقش شهیدان را نباید فراموش کنیم.

وی ادامه داد: شهدا مسیر را نشان داده اند و آبرو و عزت فعلی مان از شهدا رسیده است و باید در تداوم انقلاب اسلامی و عملی کردن وصیت نامه های شهدا همه تلاش کنند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه دشمن در عرصه جنگ نرم تلاش می کند تاکید کرد: باید دقت و توجه کنیم که اگر بصیرت داشته باشیم پیروزی با ماست.

انتهای خبر/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.