کد خبر : 154046
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مارس 2018 - 11:41

انتقاد نائب رئیس مجلس از استیضاح وزیر راه/ پزشکیان: مشکلات کشور بااستیضاح حل نمی شود

انتقاد نائب رئیس مجلس از استیضاح وزیر راه/ پزشکیان: مشکلات کشور بااستیضاح حل نمی شود

مسعود پزشکیان درباره استیضاح وزرای راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی دولت دوازدهم در هفته جاری گفت: معتقدم مشکلات باید ریشه ای حل شود و با استیضاح مشکلات رفع نخواهد شد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تبریز بیدار، مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، درباره استیضاح وزرای راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی دولت دوازدهم در هفته جاری گفت: معتقدم مشکلات باید ریشه ای حل شود و با استیضاح مشکلات رفع نخواهد شد.

وی اضافه کرد: ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و ما در طول این مدت تنها مدیران را تغییر داده ایم، در حالی که نه تنها مشکلات حل نشده بلکه عمیق تر هم شده است و علتش این است که به جای حل ریشه ای مشکلات، به تغییر مدیران بسنده می کنیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حال آنکه برای جلوگیری از وقوع مجدد مشکلات باید علل ریشه‌ای آن را شناسایی کرده و نسبت به رفع آنها اقدام نماییم.

وی همچنین در پاسخ به اینکه کارنامه اقتصادی دولت تدبیر و امید در سال جاری را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: با توجه به متفاوت بودن متغیرها و اختیارات، نمی توانم نمره مشخصی بدهم.

پزشکیان در پایان به ارزیابی عملکرد اقتصادی دولت روحانی در آذربایجان شرقی پرداخت و افزود: ما سعی کرده ایم سهم استان را از فعالیت های اقتصادی دولت بگیریم اما کم و کاستی ها به حدی است که به این سادگی این مشکلات به اتمام نمی رسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.