کد خبر : 153761
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 مارس 2018 - 10:08

من و ترامپ ۱۵ دقیقه درباره فلسطینیان و مابقی جلسه را درباره ایران، ایران و ایران حرف زدیم!

من و ترامپ ۱۵ دقیقه درباره فلسطینیان و مابقی جلسه را درباره ایران، ایران و ایران حرف زدیم!

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از دیدار با رئیس‌جمهور آمریکا به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

به گزارش شبستر خبر به  نقل از باشگاه خبرنگاران، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از دیدار شب گذشته خود با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

وی در مصاحبه با خبرنگارانی که از او درباره محتوای نشست یک‌ساعته او با رئیس‌جمهور آمریکا پرسیدند، گفت: من و ترامپ تنها ۱۵ دقیقه درباره فلسطینیان صحبت کردیم و مابقی زمان جلسه را فقط درباره ایران، ایران و ایران حرف زدیم!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «رئیس‌جمهور ترامپ ظرف ۶۰ روز آینده باید تصمیم مهمی درباره توافق هسته‌ای ایران بگیرد، به همین دلیل موضوع اصلی گفتگوی ما، ایران، ایران و ایران بود!»

وی در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: «گمان می‌کنم رئیس‌جمهور ترامپ علاقه زیادی به ارزیابی‌های من دارد. گفتگوی ما بیش از یک ساعتی که برای آن در نظر گرفته شده بود، طول کشید. من صراحتا به او گفتم که توافق هسته‌ای ایران یا باید کاملا اصلاح شود یا به طور کلی لغو شود.»

نتانیاهو گفت: «ما درباره مسائل دیگر هم صحبت کردیم اما بیشتر وقت ما به گفتگو درباره ایران گذشت. ما گفتگوی مفصلی در این باره داشتیم. رئیس‌جمهور ترامپ به خوبی با چالش ایران آشناست و ما تا حد زیادی با یکدیگر اتفاق‌نظر داریم.»

همچنین، در حالیکه اخیرا کاخ سفید پس از بررسی‌های امنیتی، دسترسی «جرد کوشنر» داماد و مشاور ترامپ در امور اسرائیل و فلسطین را به اطلاعات محرمانه محدود کرد، نتانیاهو به خبرنگاران گفت که در ضیافت ناهار او با ترامپ، دامادش نیز حضور داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.