کد خبر : 153718
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مارس 2018 - 2:32

کشف بیش از ۴ هزار عدد مواد محترقه در شبستر

کشف بیش از ۴ هزار عدد مواد محترقه در شبستر

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از کشف ۴ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه به ارزش ۷۰ میلیون ریال خبر داد.

 سرهنگ علی فام در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز گفت: ماموران انتظامی در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و دپو انواع مواد محترقه جهت فروش در ایام پایانی سال موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار کرد:پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی و شناسایی محل، ماموران در بازرسی از محل ۴ هزار و ۲۰۰عدد انواع مواد محترقه را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شبستر افزود:متاسفانه هرساله در روزهای منتهی به آغاز سال نو، روزهایی سخت و دلهره آور برای بعضی از خانواده ها رقم می خورد، روزهایی که یاد آرور حوادث تلخ و ناگواری برای آنان بوده است ، روزهایی که در آستانه سال جدید شادی و نشاط آنان را به غم و اندوه تبدیل کرده است.

علی فام تصریح کرد:با توجه به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال امیدواریم مردم عزیز با رعایت موارد ایمنی و پرهیز از استفاده از مواد خطرناک و نظارت ویژه بر کودکان و نوجوانان موجب جلوگیری از سوء استفاده افراد متخلف و رخ دادن حوادث جبران ناپذیر شوند.

فرمانده انتظامی شبستر ابراز کرد:سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و از جوانان و نوجوانان عزیز انتظار می رود، با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو نکنند.

وی ادامه داد:برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد محترقه با جدیت در دستور کار پلیس قرار داشته و ماموران با اقتدار در این زمینه اقدام خواهند کرد.

سرهنگ علی فام از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و اطلاع از فعالیت تولید و توزیع‌کنندگان مواد محترقه غیرمجاز و موارد مشابه، موضوع را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.