کد خبر : 153554
تاریخ انتشار : جمعه 2 مارس 2018 - 22:00

سیاه نمایی و ترویج نا امیدی در جامعه خواست دشمن است

سیاه نمایی و ترویج نا امیدی در جامعه خواست دشمن است

امام جمعه شبستر گفت:صدای قلم نویسندگان زمانی که حق را بنویسند موجب خوشنودی الهی شده و امروز فضای مجازی از مصادیق همین است که باید تلاش کنیم قلم مان قلم فاسد نباشد.

 به گزارش شبسترنیوز، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در مراسم افتتاح نمایشگاه با تقدیر از برپایی این نمایشگاه از سوی شهرداری و شورای اسلامی سیس گفت: لازم است این حرکت‌ها در تمام شهرها و روستاها به صورت گسترده انجام گیرد.

وی اظهار کرد: مسئولین باید از کارآفرینان فعال که در جامعه تلاش می‌کنند حمایت کرده و در معرفی محصولاتشان تلاش کنند تا جوانان فعال در این زمینه مورد حمایت قرار گیرند و جامعه در اثر تلاش و فعالیت رشد یافته و اگر تلاش، فعالیت، تعهد و ایمان نباشد، جامعه رشد نخواهد کرد.

محمدزاده با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ابراز کرد: تلاش ها و پیشرفت نظام در طول ۴۰ سال در ابعاد مختلف چشمگیر است و امروز دوست و دشمن به این پیشرفت های چشمگیر اذعان دارند.

وی ادامه داد: باید با کار و فعالیت تلاش کنیم که برای همیشه دشمنان خوار و ذلیل شوند تا نتوانند جایگاهی داشته باشند و امروز ملت ایران اسلامی پای کار،آگاه و بصیر هستند و با تمام توان در عرصه حضور یافته و با روحیه جهادی قدم برمی دارند.

وی تاکید کرد:برای مسئولین و مردم، داشتن روحیه جهادی،امید آفرین است و این روحیه،آینده روشنی را برای امت اسلامی نوید می دهد و هرکس باید در جایگاه خود در عملی کردن عدالت در جامعه تلاش کند.

محمدزاده با بیان اینکه صدای قلم نویسندگان موجب خوشنودی خداوند متعال می شود بیان کرد:صدای قلم نویسندگان زمانی که حق را بنویسند موجب خوشنودی الهی شده و امروز فضای مجازی از مصادیق همین است که باید تلاش کنیم قلم مان قلم فاسد نباشد.

امام جمعه شبستر با تاکید بر همدلی و امید در جامعه خاطرنشان کرد:اگر در جامعه به جای اینکه همدلی و امید ایجاد کنیم خدای نکرده موجب فساد و نا امیدی شویم به نظام جمهوری اسلامی خیانت کرده ایم.

وی تصریح کرد:عدالت در فضای مجازی باید مدنظر قرار گرفته و نباید بهانه های مختلف برای همه چیز ایراد بگیریم و در این عرصه باید توجه کرده و حسن ها را بیان کنیم و جامعه را برای مواردی که نرسیده ایم آماده کنیم.

محمدزاده اظهار داشت:سیاه نمایی و ترویج نا امیدی در جامعه خواست دشمن بوده و همه مردم و مسئولین وظیفه دارند به مردم امید دهند و همچنین باید جوانان را نسبت به آینده امیدوار کنیم.

امام جمعه شبستر با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان خاطرنشان کرد:باید در آبادانی و پیشرفت جامعه تلاش کنیم و انتظار نداشته باشیم از خارج بیایند جامعه ما را آباد کنند.

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.