کد خبر : 153517
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 مارس 2018 - 9:44

ولی‌عهد سعودی از ۲۸ اسفند تا دوم فروردین به آمریکا سفر می‌کند

ولی‌عهد سعودی از ۲۸ اسفند تا دوم فروردین به آمریکا سفر می‌کند

بنا به گفته منبع وابسته به دولت عربستان سعودی، محمد بن سلمان ولی‌عهد این کشور قرار است از ۱۹ تا ۲۲ مارس(۲۸ اسفند تا دوم فروردین) به آمریکا سفر کند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، در حالی که رسانه‌ها از دعوت رئیس‌جمهور آمریکا از ولی‌عهد عربستان سعودی و ولی‌عهد ابوظبی به همراه امیر قطر به کمپ دیود خبر داده‌اند، یک منبع وابسته به ریاض، تاریخی برای سفر پسر شاه سعودی به آمریکا اعلام کرد.

یک منبع وابسته به دولت عربستان سعودی به خبرگزاری فرانسه گفت که محمد بن سلمان ولی‌عهد این کشور قرار است از ۱۹ تا ۲۲ مارس(۲۸ اسفند تا دوم فروردین) به آمریکا سفر کند.

در صورت سفر بن سلمان به آمریکا، این اولین سفر او به آمریکا پس از تعیین به عنوان ولی‌عهد عربستان سعودی خواهد بود.

پسر ملک سلمان، در ماه مارس ۲۰۱۷ و تنها چند هفته پس از آغاز به کار دولت دونالد ترامپ، به واشنگتن سفر و با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار داشت اما در آن زمان، او جانشین ولی‌عهد سعودی بود.

پس از این دیدار، ترامپ در اولین سفر خارجی خود به عنوان رئیس‌جمهور، عازم عربستان سعودی شد و پس از ریاض، به سرزمین‌های اشغالی رفت.

انتشار تاریخ احتمالی سفر ولی‌عهد سعودی به آمریکا در حالی انجام شده که او در تازه‌ترین اظهاراتش، در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی گفته که ایجاد تغییرات در عربستان سعودی به منظور «مقابله با دشمنان از قبیل ایران» ضرورت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.