کد خبر : 1535
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دسامبر 2013 - 16:26

4جلددیگرازدانشنامه ارونق و انزاب آماده چاپ شد

4جلددیگرازدانشنامه ارونق و انزاب آماده چاپ شد

چهار جلد دیگر از کتاب دانشنامه ارونق و انزاب که به بررسی رجال، اسناد، موقوفات، آثار باستانی، تاریخ شهرها و روستاهای منطقه شبستر می­پردازد، آماده چاپ شد. دو جلد نخست کتاب که بخش (نامداران) بود در اوایل سال 1392 انتشار یافته بود. در گفتگویی که خبرنگار شبستر نیوز با مولف کتاب انجام داد، آقای  جعفر

16092011860

چهار جلد دیگر از کتاب دانشنامه ارونق و انزاب که به بررسی رجال، اسناد، موقوفات، آثار باستانی، تاریخ شهرها و روستاهای منطقه شبستر می­پردازد، آماده چاپ شد. دو جلد نخست کتاب که بخش (نامداران) بود در اوایل سال 1392 انتشار یافته بود.

در گفتگویی که خبرنگار شبستر نیوز با مولف کتاب انجام داد، آقای  جعفر رحمن­زاده صوفیانی افزودند: پس از انتشار دو جلد نخست که درباره نامداران منطقه بود اکنون دو جلد دیگر از ادامه نامداران و دو جلد از بخش اسناد قدیمی آماده چاپ است که در مجموع به شش جلد خواهد رسید. نویسنده کتاب دانشنامه ارونق و انزاب اظهار امیدواری کردند که بقیه بخش­های کتاب نیز به احتمال قوی تا پایان سال و یا نیمه نخست سال 1393 آماده نشر خواهد شد.

وی به این سوال خبرنگار که آیا منتظر چاپ مجلدات جدید کتاب تا پایان سال باشیم یا نه؟ چنین پاسخ گفت: با عرض شرمندگی از اهالی فرهیخته منطقه شبستر ناگزیرم بگویم که به جز 100نسخه­ای که توسط فرمانداری شبستر به مناسبت هفته دولت از این کتاب خریداری شد، در کل آذربایجان شرقی 100نسخه از این کتاب به فروش نرسید.

رحمن­زاده افزودند: هر چند فروش تمام نسخه­های چاپی کتاب تا دو ماه قبل تمام شد، اما همه آنها در تهران و قم به فروش رسیدند. وی با اشاره به اینکه قیمت نابسامان کاغذ یکی از عوامل مهم این بی اقبالی بود اضافه کردند: مسئولین ذی­ربط به جای برگزاری بی رویه این همه همایش و کنگره در شهرستان شبستر که در کنار هزینه­های فراوان، محصولی در حد مقاله به درد بخور نیز ندارد، به فکر کارهای اساسی و ماندگار باشند.

آقای رحمن­زاده صوفیانی از محققین ساکن قم منطقه می­باشد و تاکنون کتاب­های متعددی به سه زبان ترکی-فارسی و عربی از وی به چاپ رسیده است. سراج السالکین، العدالة، عقد الکساء فی فقه النساء، آتابابالار سوزلری، الاربعون حدیثاً و حجت مرجعیت نمونه­ای از کارهای بزوهشی وی است.

زندگی نامه مفصلاین محقق جوان به همراه فهرست آثارش در کتاب 9جلدی قسطاس الموازین فی المجیزین و المجازین به زبان عربی به چاپ رسیده است.

 16092011870 16092011871

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رسول-یوسفی شبستری چهارشنبه , 11 دسامبر 2013 - 1:27

باسلام:متاسفانه بیشترعلاقه مندان به اینگونه نشریات که درخارج ازمنطقه زندگی میکنند ازوجودومحل فروش آنهاآگاهی ندارند.امیداست ازطریق این ویلاگ اینگونه آگاهیها بیشترگردد.

بهزاد چهارشنبه , 11 دسامبر 2013 - 5:46

با تشکر حتما اطلاع رسانی می کنیم

علی چهارشنبه , 11 دسامبر 2013 - 17:40

احسنت آقا واقعا این گونه کتاب ها در پژوهشهای دانشگاهی مربوط به منطقه می تواند منبع خوبی باشد.