کد خبر : 153499
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فوریه 2018 - 10:49

اولتیماتوم پلیس به برهم‌زنندگان نظم و آرامش در سه‌شنبه آخرسال: برخورد قاطع در انتظار آنهاست

اولتیماتوم پلیس به برهم‌زنندگان نظم و آرامش در سه‌شنبه آخرسال: برخورد قاطع در انتظار آنهاست

فرمانده نیروی انتظامی گفت: افرادی که به دنبال شرارت هستند و می‌خواهند نظم و آرامش را در شب چهارشنبه سوری برهم بزنند، بدانند که ناجا با برنامه‌ریزی صحیح و هماهنگی قضایی مانع از حرکت آنها شده و با آنها برخورد خواهد کرد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش معاونت‌های عملیات در ستاد ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش یک روزه معاونین عملیات‌های فرماندهی انتظامی سراسر کشور و فرماندهی مرزبانی و مدیران مربوطه امروز در ستاد نیروی انتظامی برگزار شد.

وی تصریح کرد:‌ هدف از برگزاری این نشست،‌ بررسی و مروری است بر اجرای مأموریت‌های این معاونت در سال جاری و همچنین آمادگی برای اجرای مأموریت‌های سال آینده و ایام باقی‌مانده سال ۹۶٫

سردار اشتری اعلام کرد:‌ آمادگی برای اجرای مأموریت‌های نوروز ۹۷ و موضوعات ترافیکی، انتظامی و امنیتی و ارائه خدمت در این ایام از جمله مباحثی بود که در این همایش بررسی شد.

عالیترین مقام انتظامی کشور، ارتقاء‌ توان عملیاتی و ارتقاء توان وزنی یگان‌های ناجا را از اهم برنامه‌هایی دانست که باید در سال آینده بر روی آن برنامه‌ریزی کرد.

وی گفت:‌‌ این ظرفیت و توان را باید در مرز،‌ شهرها و جاده‌ها افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: مجموعه نیروی انتظامی و معاونت‌های عملیات، این توان را دارد که با ظرفیت بالاتر و توان بیشتر در خدمت امنیت باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با توجه به در پیش رو بودن چهارشنبه سوری به افرادی که دنبال شرارت هستند اولتیماتوم داد و گفت: افرادی که دنبال شرارت هستند و می‌خواهند بی‌نظمی کرده و آرامش را به هم بزنند توجه لازم را داشته باشند چرا که ناجا با برنامه‌ریزی صحیح و هماهنگی قضایی،‌ مانع از حرکت آنها شده و با آنها برخورد خواهد کرد.

وی به مردم و خانواده‌ها توصیه کرد که مدیریت لازم را داشته باشند و باعث اخلال در نظم و امنیت محله و شهر خود نشوند.

سردار اشتری در خصوص کشفیات مواد محترقه گفت:‌ امسال کشف انواع مواد محترقه نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است؛‌ البته چند محموله نیز در این خصوص شناسایی شده که در چند روز آینده با آنها برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی از مردم و از کسبه درخواست کرد که در این زمینه مراقبت‌های لازم را داشته باشند و سعی کنند از مواد محترقه‌ای که باعث خسارت صوتی و فیزیکی به مردم می‌شوند، استفاده نکنند و اولیاء نیز تحرکات فرزندان خود را مراقبت کنند تا خدای‌نکرده مشکل و نقص عضوی به وجود نیاید.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در خصوص مأموریت‌های پلیس ۱۱۰ گفت: تأکید ما این است که وقتی تماسی با فوریت‌های ۱۱۰ صورت می‌گیرد، با کمترین زمان پلیس حاضر شود؛ مأموران ما این همت را دارند، سعی کرده‌ایم نیروها را افزایش و تجهیزات را نیز بیشتر کنیم؛ البته برخی نقاط زمان بیشتری می‌رود، اما سعی داریم به سمت نرمال پیش رویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.