کد خبر : 153353
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 فوریه 2018 - 11:45

حمله‌ی مهندسان به مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی/ اخلاقی صبر و حوصله‌ی حضار را لبریز کرد

حمله‌ی مهندسان به مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی/ اخلاقی صبر و حوصله‌ی حضار را لبریز کرد

کمتر کسی را پیدا می‌کردید که در سالن پتروشیمی تبریز خواهان قطع سخنان اخلاقی و پایین رفتن او از سن نباشد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از آناج، شامگاه شنبه مراسم پاسداشت روز مهندس در تالار پتروشیمی برگزار شد اما این برنامه نیز خالی از حاشیه نماند و تعدد سخنرانان و صحبت‌های کلیشه‌ای آنان صدای اعتراض مهندسان حاضر در سالن را درآورد.

هرچند رفته رفته از تعداد کف‌ها برای نطق‌های احساسی مسئولین کاسته می‌شد اما هنگامی که بعد از گذشت ۹۰ دقیقه از اجرای برنامه، مجری از مدیرکل راه و شهرسازی خواست تا روی سن بیاید، صدای اعتراضات بلندتر شد و عده‌ای سالن را در برابر چشمان توحید اخلاقی ترک کردند و گروهی دیگر با عصبانیت روی به گله آوردند و گفتند: اینجا جشن است یا تریبون گزارش عملکرد مسئولان!

اینجا پایان کار نبود، هنگام آغاز نطق مدیرکل راه و شهرسازی و اذعان او به اینکه صحبت خاصی برای گفتن ندارد، انتظار می‌رفت حاشیه‌ها پایان یابد اما بعد از ۱۵ دقیقه صبر حاضرین لبریز شد و آنان از اطاله‌ی کلام اخلاقی و حرف‌‌های شعاری و تبریک‌های تکراری‌اش خسته شدند و با صلوات و کف و حتی تصریح به اینکه پایین بیاید! خواستار اتمام نطق این مقام مسئول گردیدند.

ماجرا پایان نیافت و علی‌رغم صلوات و تشویق‌های پی‌درپی بازهم اخلاقی ۱۰ دقیقه‌ای نیز صحبت کرد که در همین دقیقه ۲ تن از حضار به اظهارات او واکنش نشان دادند و صحبت‌هایش را خلاف واقع عنوان کردند.

همچنین در این مراسم از خانواده شهید مهندس اتحاد، جان باخته حادثه سانچی و پدر شهید والامقام وحید فرهنگی تجلیل شد که در اقدامی تحسین برانگیز مهندسان به احترام آنان به پاخاستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.