کد خبر : 153138
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فوریه 2018 - 13:21

با همان لباسی می‌روم که هنگام آمدنم پوشیدم!/ مدیرکل جدید با ورزش آذربایجان نا آشنا نیست

با همان لباسی می‌روم که هنگام آمدنم پوشیدم!/ مدیرکل جدید با ورزش آذربایجان نا آشنا نیست

نظمی عملکرد ورزش و جوانان را در طول دو سال اخیر مثبت ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد بهتاج در طول دوران مدیریتی خود به روند توسعه ورزش آذربایجان سرعت دهد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از آناج، جمشید نظمی، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دو سال و ۴۳ روز پیش با لباسی که در تنم است به عنوان مدیرکل معرفی شدم و اکنون با همین لباس می‌روم، ابراز داشت: همه ما آمده‌ایم که برویم اما چیزی که در اذهان می‌ماند فاصله بین این آمدن و رفتن است.

وی ادامه داد: در این دو سال هرچه در توان داشتم به منصه کار آورده و در انجام وظایفم دریغ نکردم؛ هرچه انجام شده وظیفه بوده و اگر کار خوبی صورت گرفته به همت تمام مسئولین در استان بوده و اگر کاست رخ داده، بر عهده من بوده است.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه سال ۹۵ اولین سال عملکرد ما بود و در ارزیابی وزارت ورزش رتبه دوم را کسب کردیم، تصریح کرد: در سال ۹۶ نیز یقین دارم که جزو سه رتبه برتر کشور خواهیم بود و با توجه به عملکردمان به کسب موفقیتی دیگر ایمان دارم.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به سلیقه کاری‌ام، به تمام زیرمجموعه مسئولیت واگذار و در انجام وظایف‌شان دخالت نمی‌کردم تا همکاران چیزی که در توان دارند انجام دهند و خودشان را ثابت کنند؛ امروز در مجموعه استانی سه نفر در حد مدیر کل می‌توانند تربیت پیدا کنند به شرطی که به چشم مسئولین بیایند.

نظمی با اعلام اینکه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان آقای با مجموعه ورزش و جوانان ناآشنا نیست، تاکید داشت: از همه حلالیت می‌خواهم و اگر تصمیمی گرفتم به‌خاطر صلاح سازمانی بود و بعد صلاح شخصی را نیز در نظر داشتم، آنان که گلایه‌مندند بدانند که به دلیل دلیل کینه و عدوات شخصی نبوده بلکه من امانت‌دار بودم و همه چیز بر اساس صلاح سازمانی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.