کد خبر : 152972
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 فوریه 2018 - 12:34

دستگیری ۴ کلاهبردار و عامل توزیع طلاجات تقلبی در عجب‌شیر

دستگیری ۴ کلاهبردار و عامل توزیع طلاجات تقلبی در عجب‌شیر

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر از شناسایی و دستگیری چهار کلاهبردار حرفه‌ای و توزیع‌کننده طلاجات تقلبی خبر داد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، رحمان عبدی اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه چهار نفر با یک دستگاه خودروی پژو پارس درسطح شهر اقدام به پخش سکه و پلاک‌های تقلبی می‌کنند بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

وی  افزود: ماموران با انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند چهار متهم را در حین توزیع طلاجات تقلبی در سطح بازار شهرستان شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

عبدی  تصریح کرد:در بازرسی بدنی از متهمان و بازرسی خودرو تعداد ۱۳ عدد سکه ربع بهار آزادی، ۷۶ عدد پلاک و چهار عدد انگشتر همه تقلبی، تعداد هشت فقره چک بانکی جمعاً به مبلغ ۳۸۸ میلیون ریال و یک عدد دسته چک، مبلغ ۱۸میلیون ریال پول نقد، یک دستگاه شوکر الکتریکی، دوقبضه سلاح سرد، یک دستگاه شنود ،یک عدد ساعت مچی با قابلیت فیلمبرداری، یک عدد باطوم پلاستیکی، ۲۷عدد قرص ترامادول و مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه کشف  شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان درخواست کرد هر گونه اخبار و اطلاعات و موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع و نیز تقدیر، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی که به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی آنهاست در میان بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.