کد خبر : 152679
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 فوریه 2018 - 23:39

رفع تصرف ۲٫۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان شبستر

رفع تصرف ۲٫۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان شبستر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شبستر از رفع تصرف ۲٫۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان شبستر خبرداد.

به گزارش شبسترنیوز،مجید سلیمان زاده با اعلام این خبر گفت: یگان حفاظت این اداره در اجرای دستور قضائی مبنی بر تخریب بناهای احداثی و رفع تصرف ۲٫۵ هکتار از اراضی ملی، با همکاری نیروی انتظامی در محل حاضر و نسبت به قلع و قمع بناها اقدام کرد.

وی اظهار کرد:تعدادی افراد فرصت طلب و سودجو بطور غیرقانونی در اراضی ملی واقع در روستای سرکندیزج اقدام به تخریب مراتع و احداث ساختمان کرده بودند که پس از طی تشریفات قانونی و اخذ مجوز قضائی اقدام به قلع و قمع بناهای مذکور شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شبستر افزود:به منظور رعایت عدالت، پرونده مذکور با جدیت پیگیری و به لحاظ عدم ارائه مدارک قانونی از سوی متصرفان رای نهائی توسط قاضی مبنی بر رفع تصرف صادر و حکم صادره اجرا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

علیرضا آسمانی چهارشنبه , 21 فوریه 2018 - 15:36

با سلام و خسته نباشید میخواهم از حضو شما سوالی بکنم با عنایت به فرمایش رئیس اداره منابع طبیعی شبستر (رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شبستر از رفع تصرف ۲٫۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان شبستر خبرداد.) میشود از ایشان سوال بفرمائید اینگونه خدمات شما چرا همیشه در منطقه صوفیان اتفاق میافتد و هیچگاه ما نشنیدیم که سازه ای در منطقه شبستر تخریب شود خواهشمندیم این آب پاک را به جلوی خانه خودتان بریزید