کد خبر : 152345
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 فوریه 2018 - 11:29

سنگ تمام مردم آذربایجان در جشن چلّه انقلاب؛ هیجان مردم غیرقابل وصف است

سنگ تمام مردم آذربایجان در جشن چلّه انقلاب؛ هیجان مردم غیرقابل وصف است

مردم آذربایجان به ویژه تبریزی‌ها در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن، یک بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرده و به رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، تبریزنشینان غیور در سی و نهمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی برای به نمایش گذاشتن اقتدار ایران اسلامی، تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره)، نظام اسلامی و حمایت از رهبر معظم انقلاب به میدان آمده و سنگ تمام گذاشتند.

گروه‌های مختلف مردم در تبریز با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و همچنین کاغذ نوشته‌هایی، پیام خود را به گوش جهانیان و دشمنان نظام اسلامی رساندند و حمایت خود را از نظام مقدس اسلامی با صدای بلند اعلام کردند.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز حضور جوانانی که در زمان شکل گیری انقلاب حضور نداشتند اما در پشتیبانی از نظام و انقلاب اثرگذار هستند چشمگیر بود و برخی نیز با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی و بنرهای حاوی فرمایشات رهبر معظم انقلاب، پیام خود را رساندند.

ورزشکاران تبریزی نیز با لباس‌های ورزشی حضور پر رنگ در راهپیمایی امسال داشتند که حضور آنها در راهپیمایی با لباس‌های ورزشی جلوه ویژه‌ای به راهپیمایی داده بود.

مردم همیشه درصحنه آذربایجان شرقی امروز هم شور و شعور را در هم آمیختند و برای پاسداری از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به میدان آمدند تا جشن حماسی خود را به رخ جهانیان بکشند.

حضور شمار بسیاری از مردم و طنین شعار «مرگ بر آمریکا» علاوه بر نمایش بصیرت، جلوه‌ای از وحدت شهروندان را به نمایش گذاشته است.

هیجان مردم غیرقابل وصف است، در این میان حضور خانواده‌های معزز شهدا و به خصوص خانواده‌های شهدای مدافع حرم به این مراسم عطر بوی معنوی بخشیده است. آن‌ها نیز همپای دیگر مردم شعارهای کوبنده سر داده‌اند.

مسیرهای راهپیمایی شلوغ است مردم از سراسر تبریز  آمده‌اند تا بار دیگر مشت محکمی بر صورت یاوه گویان کاخ سفید بکوبند و یادآور شوند که تهدید و تحریم ملت ایران اقدامی نخ نماست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.