کد خبر : 152326
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 فوریه 2018 - 8:46

هنرمندان با ظرافت های هنری ،واقعیات جامعه را صادر کنند

هنرمندان با ظرافت های هنری ،واقعیات جامعه را صادر کنند

فرمانده سپاه شبستر گفت:زمان مدل های برخورد سخت گذشته و اکنون قدرت افکار عمومی در جامعه بین الملل مهم است و تاثیرگذارترین اقشار نیز در این عرصه هنرمندان هستند .

به گزارش شبسترنیوز،سرهنگ پاسدار محمدرضایی در همایش هنر تراز انقلاب اسلامی که در محل مقبره شیخ محمود شبستری برگزار شد با اشاره به اهمیت هنر گفت:هنرمندان صادرکنندگان فرهنگ اسلامی هستند.

وی اظهار کرد:هنرمندان در وادی هنر برای انتقال پیام وارد می شوند و باید توجه کرد که همچون سایر عرصه ها در بحث هنر نیز امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد .

فرمانده سپاه شبستر افزود:هنرمندان در وادی هنر برای انتقال پیام وارد می شوند و اگر هنر تراز انقلاب اسلامی با ریشه و عمق اسلامی اشاعه یابد و هنرمندان در کنار تخصص در رشته خود پیام گویای اسلام و جامعه ای که بر مبنای شیعه مدیریت می شود انتقال پیام دهند خروجی این جامعه مدینه فاضله می شود.

وی ادامه داد:وقتی هنرمند در کنار تخصص خود ،تعهد نیز داشته باشد همچون فردی مثل مرحوم فرج الله سلحشور می شود که آثارش ماندگار شده است.

رضایی عنوان کرد:بعد از گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی و توطئه های مختلف بر علیه نظام جمهوری اسلامی ،بیشترین هزینه کرد از سوی دشمن اکنون در عرصه هنر و رسانه است و غرب تلاش می کند که دیدگاه های استکباری خود را در سینمای جهان به کرسی بنشاند.

فرمانده سپاه شبستر با تاکید بر اهمیت وجود ولایت فقیه در نظام اسلامی تصریح کرد:انقلاب اسلامی آموزه ای از دین است و ولایت فقیه آموزه دین و قرآن است .

وی با بیان اینکه هنرمندان انقلابی سخنیت کلام با فهم و دید عقلانیت دارند بیان کرد:این هنرمندان معیارها و هنجاری جامعه اسلامی را در هنر مدنظر قرار می دهند.

رضایی خاطرنشان کرد:زمان مدل های برخورد سخت گذشته و اکنون قدرت افکار عمومی در جامعه بین الملل مهم است و تاثیرگذارترین اقشار نیز در این عرصه هنرمندان هستند و دشمن نیز در حوزه فیلم و رسانه بیشترین هزینه را می کند.

فرمانده سپاه شبستر با اشاره به توطئه های دشمنان یادآور شد :دیدگاههای هنری در خدمت سیاست حوزه غرب قرار گرفته و بر علیه جمهوری اسلامی برنامه ریزی شده و بیشترین هدف نسل های سوم و چهارم نظام است .

وی ادامه داد:دشمن با تمسک به هنر بر علیه هنر و امنیت جامعه کار می کند و جامعه هنری در این عرصه ،رسالت سنگینی را در مقابله با توطئه های دشمنان دارد.

رضایی با تقدیر از هنرمندان شهرستان شبستر ابراز کرد:جامعه هنری این شهرستان به صورت غیرمند وارد عرصه شده و حضور فعالی در این عرصه داشته اند.

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه چارچوب و تفکر اسلامی بر مبنای فقه شیعه پایه گذاری شده است اظهار داشت:در جامعه اسلامی هنر اخذ فضای مجازی باید به نفع جامعه شیعی باشد چرا که برای انقلاب اسلامی نزدیک به ۲۵۰ هزار شهید داده ایم و هنوز برخی از شهدا برنگشته است .

وی عنوان کرد:وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و علی رغم تمام سختی هایی که بود، امروز با عنایات خداوند متعال،تفکر اسلامی نه تنها در ایران بلکه در کل منطقه رواج یافته و انقلاب اسلامی،به الگوی سازنده در سطح بین المللی تبدیل شده است.

رضایی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند ،هویت غربی را به جامعه تزریق کند گفت:دشمن بی حجابی و الگوسازی زنان غربی را به عنوان مظهر پیشرفت مطرح می کند و در مقابل این توطئه ها، هنر تراز انقلاب اسلامی باید فعالیت کند.

فرمانده سپاه شبستر خاطرنشان کرد:جامعه هنری باید ایثارگری و خطرپذیری شهدا از جمله شهید محسن حججی را به تصویر کشیده و بد اخلاقی برخی از مسئولینی که خائن به مردم هستند را نیز با هنر بیان کند و باید توجه کرد که باید با ظرافت های هنری ،واقعیات جامعه صادر شود.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.