کد خبر : 151854
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 فوریه 2018 - 18:41

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، جواب شیطنت‌های دشمنان را خواهند داد

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، جواب شیطنت‌های دشمنان را خواهند داد

یادواره ۴۸۰ شهید شهرستان شبستر با حضور پرشور اقشار مختلف مردم از نقاط مختلف شهرستان در مسجد جامع شهر وایقان برگزار شد.

به گزارش شبسترنیوز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در این مراسم با تاکید بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امنیت فعلی کشورمان را مدیون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم هستیم.

وی ادامه داد: در جامعه نباید شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت را فراموش کنیم و باید توجه کنیم که اگر فراموش کنیم فاتحه‌مان خوانده شده و اقتدار و امنیت فعلی را نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود: شهدا کارهای بزرگی کرده و عاشقانه رفتند و نوجوانان در سن‌های کم نیز با عشق به سمت شهادت رفته و جانشان را تقدیم نظام کردند.

آل هاشم با بیان اینکه در مقابل شهیدان وظایفی داریم تاکید کرد: برگزاری مکرر یادواره‌ها، تجلیل از پدران و مادران شهدا، حفظ آثار شهدا در موزه‌های دفاع مقدس، انتشار وصیت نامه شهدا و خاطرات همرزمان و بازماندگان و آشنا ساختن نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین وظایفی است که در مقابل شهدا داریم.

وی اظهار داشت: وصیت نامه‌های شهدا باید در جامعه نشر داده شود که آموزش و پرورش نقش اساسی را در این راستا دارد و باید از مدارس ابتدایی شروع شود تا دانش آموزان با وصیت شهدا آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی بیان کرد: ایجاد نمایشگاه‌ها، مراکز فرهنگی دفاع مقدس و راه اندازی کاروان‌های راهیان نور در ایام نوروز از راه‌های انتقال دفاع مقدس به نسل جدید و جوانان است.

وی با بیان بیان اینکه بهترین راه برای از دنیا رفتن شهادت است ابراز کرد: مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است و باید توجه کنیم که همه رفتنی هستیم و کسی نمی‌تواند بگوید چند دقیقه دیگر حتماً زنده است.

امام جمعه تبریز با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد: در این ایام باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تبیین شده و تحولات بعد از انقلاب اسلامی برای همه تبیین و گفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر وحدت و همدلی در جامعه خاطرنشان کرد: ملت ایران هر زمان که دشمن خصومت خود را بیشتر کرده جواب دشمنان را به صورت دندان شکن داده و عموم مردم ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، جواب شیطنت‌های دشمنان را خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.