کد خبر : 151814
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 فوریه 2018 - 14:10

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شبستر افتتاح شد

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شبستر افتتاح شد

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان شبستر با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی،افتتاح شد.

به گزارش شبسترنیوز، مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان شبستر با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی،نماینده آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین شبستر برگزار شد.

محمد یوسف شاکری،نماینده آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: با راه اندازی دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در نقاط مختلف کشور، بخشی از خدمات آستان قدس رضوی در سراسر کشور سرازیر می‌شود

وی اظهار کرد: آقا امام رضا (ع) برای همه مردم تعلق داشته و مردم سراسر کشور از جایگاه بی بدیل و از توانمندی‌های آستان قدس رضوی بهره‌مند خواهند شد.

شاکری افزود: با راه اندازی دفاتر آستان قدس می‌توان از ظرفیت مردم پایدار و بسیار توانا برای کمک به دولت استفاده کنیم تا مشکلات کشور حل شود و انجام امورات فرهنگی و کمک به مستمندان از جمله اهداف این دفاتر است.

نماینده آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی با اشاره به اهداف دفاتر استان قدس رضوی تصریح کرد: خارج از گرایش‌های مردم وارد این صحنه شده و چیزی  به نام چپ و راست در اینجا مطرح نبوده و ارزش آن است که چه کسی خدمت بیشتری می‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت کنندگان در دفاتر آستان قدس رضوی با موضوع خدمت برای رفع مشکل و انجام وظیفه همکاری کرده و به عنوان خادم و خادم یار آقا علی بن موسی‌الرضاع) فعالیت خواهند کرد.

شاکری با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های نمایندگی‌های آستان قدس رضوی خاطرشان کرد: اعزام زیارت اولی‌ها، اطعام، اشتغال  و کار آفرینی، توسعه و ترویج موقوفات از مهم‌ترین اهداف این دفاتر است.

نماینده آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: شناسایی مستمندان که عزت نفس دارند نیز از مهم‌ترین اهداف راه اندازی دفاتر آستان قدس رضوی است که امید است در این عرصه با به بار رساندن استعدادها و توانمندی‌ها رو سفید شویم.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.