کد خبر : 151345
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 ژانویه 2018 - 23:23

طلب حلالیت فرماندار سابق شهرستان شبستر

طلب حلالیت فرماندار سابق شهرستان شبستر

فرماندار سابق شهرستان شبستر با تقدیر از اهالی این شهرستان اظهار کرد:در مدت حدود یک و نیم سال اقشار مختلف مردم بنده را مورد لطف قرار دادند .

به گزارش شبسترنیوز،منصور طالب پور در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان شبستر که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تقدیر از اهالی شهرستان شبستر اظهار کرد:در مدت حدود یک و نیم سال اقشار مختلف مردم بنده را مورد لطف قرار دادند .

وی با تقدیر از عنایات امام جمعه شهرستان شبستر گفت:حجت الاسلام محمدزاده محور وحدت و همدلی در این شهرستان بوده و همیشه یار و یاور نهادهای انقلابی و مجموعه دولت هستند.

طالب پور افزود:در سایه همدلی مردم و تلاش های مسئولین ادارات ،شهرستان شبستر در سطح استان آذربایجان شرقی یک سر و گردن ممتاز تر و درخشان تر است .

فرماندار سابق شبستر با تقدیر از تلاش های اعضای شورای تامین در این شهرستان عنوان کرد:با عنایات خداوند متعال و تلاش شورای تامین ،امنیت و آرامش مثال زدنی و بی نظیر در شهرستان شبستر حاکم است.

وی با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری بیان کرد:شورای اداری شبستر در راستای پیاده کردن اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش کرده و در بحث تشویق به سرمایه گذاری ،شبستر رتبه اول را داراست.

طالب پور با بیان اینکه میزان نرخ بیکاری در شهرستان شبستر ۵٫۵ است خاطرنشان کرد:در سایه زحمات فعالان اقتصادی و کارآفرینان  که در جهت اشتغال زایی و زودن بیکاری تلاش می کنند ،این شهرستان  پایین ترین نرخ بیکاری را به خود اختصاص داده است.

فرماندار سابق شبستر با تقدیر از همراهی بانک های این شهرستان در جذب تسهیلات بانکی مختلف ابراز کرد:در بحث اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان شبستر به میزان ۷۵ درصد جذب داشته که در سطح کشور این میزان ۵۰ درصد است و این مرهون تلاش های کمیته امداد شبستر و همکاری بانک ها می باشد.

وی با تقدیر از همراهی اقشار مختلف مردم در دوران مسئولیتش گفت:از همه مردم و مسئولین طلب حلیت دارم و برخی ها اگر در راستای خدمت به مردم و اجرای سیاست های دولت رنجیده شدند بنده را حلال کنند

فرماندار سابق شبستر با تقدیر از زحمات سید سعید کاشانی فرماندار اسبق این شهرستان عنوان کرد: آقای کاشانی معلم و استاد اخلاق هستند و جا دارد از وی نیز یاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.