کد خبر : 151336
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 ژانویه 2018 - 23:56

طالبپور کار خود را تازه شروع کرده بود / نمی دانیم حکمت تغییر فرماندار شبستر چیست

طالبپور کار خود را تازه شروع کرده بود / نمی دانیم حکمت تغییر فرماندار شبستر چیست

امام جمعه شبستر گفت:طالبپور کار خود را تازه شروع کرده بود و می خواست جامع تر حرکت کند ولی به هر صورت تقدیر این شد؛ شاید هم نمی دانیم حکمت این کار چه بود.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان شبستر با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد:انقلاب اسلامی یکی از بزرگ نعمت های الهی است که بر همه واجب است قدردان این نعمت الهی بزرگ باشیم.

وی با اشاره به دوران انقلاب اسلامی  ادامه داد:ایمان مردم به خدا و قران و اهل بیت و باور امام خمینی(ره) از سوی مردم دست به دست هم داده و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

امام جمعه شبستر افزود:همچون دوران انقلاب اسلامی ،بقا و داوم انقلاب نیز ایمان و باورهای اعتقادی و ایمان به وجود رهبریت و ولایت مطلقه فقیه در جامعه است و باید به این دو عامل توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد:هرچقدر انقلاب اسلامی جلو می رود نیاز به این دو موضوع خود را بیشتر نشان می دهد و این عوامل در جامعه شاخص است و دشمن تلاش می کند این دو محور را حذف کند.

محمدزاده با اشاره به توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد:برنامه ریزی های مختلفی از سوی استکبار جهانی انجام  می شود تا به ایمان و باور مردم ضربه بزنند.

وی یادآور شد:دشمن تلاش می کند اسلام و نظام و مسئولین را ناکارآمد نشان دهد و امروز تقویت ایمان و باور مردم بالاتر از حرف و حدیث است،دیروز برای اینکه مردم به این باور برسند بحث وگفتگو های بسیاری انجام شده و امروز در این عرصه و صحنه ،عمل لازم است.

امام جمعه شبستر تصریح کرد:در تداوم انقلاب اسلامی نیازمند عمل هستیم و باید دقت کنیم که نباید مسائل و مشکلات را به گردن همدیگر بیندازیم چرا که این اندیشه باطل و غلط است و همه در این کشور مسئول بوده و وظیفه دارند و بزرگترین وظیفه نیز عمل است و باید به مسئولیت ها به عنوان امانت الهی نگاه کنیم.

وی با تقدیر از زحمات منصور طالب پور در دوران مسئولیت فرمانداری شهرستان شبستر گفت:بنده وی را در طول دوران حضور در شهرستان، فرمانداری صادق با مردم و مسئولان و پرتلاش در راستای تحقق سیاست های نظام، مقام معظم رهبری و دولت دیدم.

امام جمعه شبستر تصریح کرد:او کار خود را تازه شروع کرده بود و می خواست جامع تر حرکت کند ولی به هر صورت تقدیر این شد؛ شاید هم نمی دانیم حکمت این کار چه بود.

محمدزاده اظهار داشت:طالب پور نیروی جوان و فعالی است؛ ما در روزهای اول کمی نگران بودیم چون ایشان سوابق مدیریتی اندکی داشتند ولی استاندار وقت این اطمینان را به ما داد که ایشان موفق خواهند بود،در این مدت نیز ما عملاً موفقیت های وی را دیدیم و من در رفتار این فرد سیاسی کاری احساس نکردم و امیدوارم در سایر پست ها از وی استفاده بهتری شود.

امام جمعه شهرستان شبستر در پایان خاطرنشان کرد:امیدواریم فرماندار جدید نیز نسبت به عموم مردم ،خانواده های شهدا و اصول و مقررات نظام جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه توجه داشته باشند و در جهت خدمت به تمام اقشار جامعه از جمله مستضعفین و جوانان بیکار تلاش کنند.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.