کد خبر : 151253
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 ژانویه 2018 - 0:50

باید خردورزی و تحلیل اطلاعات را به جوانان آموزش دهیم

باید خردورزی و تحلیل اطلاعات را به جوانان آموزش دهیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان گفت:ما باید به جوانان خردورزی و تحلیل اطلاعات را آموزش دهیم تا از خطر کج‌فهمی نجات یابند و با آگاهی کامل هدف والای خود را انتخاب کنند.

به گزارش شبسترنیوز،جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان با دو رویکرد جوان و دهه مبارک فجر با حضور امام‌جمعه و شهردار و بخشدار صوفیان و فرمانده سپاه شبستر و اعضای شورای فرهنگی واحد و در سالن اجلاس این دانشگاه با هدف بررسی مشکلات فرهنگی و برنامه‌ریزی برای مناسبت‌های بهمن‌ برگزار شد.
جواد صاحبی کوزه‌کنان د این نشست گفت:این جلسه برای بررسی و شناسایی آسیب‌ها و مشکلات و دغدغه‌های فرهنگی جوانان و ارائه راهکار برای مقابله با حملات جنگ نرم دشمن برپا شده است و این جلسات به‌صورت تخصصی و مداوم در طول سال ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان با اشاره به وضعیت حال فعلی جوانان اظهار کرد:امروزه جوانان با انبوه اطلاعات روبه‌رو بوده و اطلاعات کاملی در عرصه های مختلف دارند.

وی افزود:ما باید به جوانان خردورزی و تحلیل اطلاعات را آموزش دهیم تا از خطر کج‌فهمی نجات یابند و با آگاهی کامل هدف والای خود را انتخاب کنند.

در این جلسه پس از بررسی معضل‌های فرهنگی موجود به ایجاد هماهنگی برای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در دانشگاه و همکاری برای گسترش و تعمیق مبانی ارزشی، دینی، اخلاقی و انقلابی با برگزاری برنامه‌های متناسب فرهنگی در ایام پیش رو با همکاری نهادهای دولتی تأکید شد.

برگزاری جلسات هم‌اندیشی با استادان و دانشجویان در قالب کرسی‌های آزاداندیشی و بصیرت افزایی و اجرای تئاتر و موسیقی و مسابقه کتاب‌خوانی با موضوعات انقلاب اسلامی و مسابقات ورزشی و هنری از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.