کد خبر : 151198
تاریخ انتشار : شنبه 27 ژانویه 2018 - 12:18

شهردار تبریز: دولت به اجرای طرح‌های “تبریز ۲۰۱۸” کمک کند

شهردار تبریز: دولت به اجرای طرح‌های “تبریز ۲۰۱۸” کمک کند

شهردار تبریز گفت: دولت به اجرای هر چه بهتر طرح‌های “تبریز ۲۰۱۸” کمک کند.

به گزارش شبستر خبر، تسنیم به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر اظهار کرد: شهرداری کلانشهر تبریز بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای رویداد تبریز ۲۰۱۸ هزینه کرده و انتظار می‌رود دولت نیز برای پیگیری طرح‌های مختلف مربوط به این رویداد ما را همراهی کند.

وی افزود: با آغاز رویداد ملی تبریز ۲۰۱۸، پایتخت گردشگری اسلامی حال و هوای خاصی به خود گرفته است و برای میزبانی از این رویداد، در حوزه‌های مختلف اعم از آماده سازی کالبد فضای شهری و فضاهای گردشگری، آموزش‌های شهروندی، بازسازی اماکن گردش پذیر همچون بازار بزرگ تبریز و اتمام پروژه‌های نیمه کاره شهر اقداماتی انجام شده است.

وی ادامه داد: زمان انتظار در ایستگاه مترو به ۱۵ دقیقه کاهش داده شده و متروی تبریز نیز برای پایتختی تبریز در سال ۲۰۱۸ آماده شده است که روز جمعه، ششم بهمن ماه شاهد افتتاح بخشی از آن نیز بودیم.

شهردار تبریز با اشاره به حضور اثرگذار شهرداری تبریز در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی حوزه گردشگری گفت: حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر تبریز برای حضور گردشگران در سال جاری با تبلیغات تأثیر گذار از دیگر اهداف مدیریت شهری است.

وی در رابطه با تمهیدات ایجاد شده برای خدمت رسانی به گردشگران اظهار کرد: به منظور گسترش تسهیلات برای اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و همچنین بازسازی و تجهیز آن‌ها برنامه‌های مختلفی در نظر داریم و اقدامات خوبی نیز در این راستا صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اشتیاق گردشگران خارجی و داخلی برای بازدید از بازار بزرگ تبریز افزود: بازار تاریخی و ثبت جهانی شده تبریز یکی از مهم‌ترین مکان‌های گردشگری در جهان بوده که رونق و قدمت دیرینه‌ی آن زبانزد جهانیان است.

شهردار کلانشهر تبریز در پایان خاطرنشان کرد: جشن نوروز در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد و مکان‌های گردشگری در تبریز از جمله مقبره‌الشعرا برای این اتفاق بزرگ آماده‌ می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.