کد خبر : 151178
تاریخ انتشار : شنبه 27 ژانویه 2018 - 9:32

مدارس برخی دیگر از مناطق آذربایجان شرقی به دلیل بارش شدید برف و سرما تعطیل شد

مدارس برخی دیگر از مناطق آذربایجان شرقی به دلیل بارش شدید برف و سرما تعطیل شد

آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آخرین اطلاعیه خود مدارس مناطق دیگری از استان را برف و برودت هوا تعطیل کرد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا مدارس برخی مناطق استان را فردا شنبه ۷ بهمن تعطیل اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در شهرستان اهر، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق روستایی، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و مدارس استثنائی مناطق شهری تعطیل خواهند بود.

در شهرستان بستان آباد، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی اعم از مناطق شهری و مناطق روستائی تعطیل خواهند بود.

در شهرستان ورزقان، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی (اعم از مدارس مناطق شهری و روستایی)  در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل خواهند بود.

در شهرستان هشترود، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق روستایی تعطیل خواهند بود و مدارس مناطق شهری با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۹  شروع به فعالیت خواهند کرد.

در شهرستان کلیبر، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق روستائی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و مدارس استثنائی مناطق شهری تعطیل خواهند بود و مدارس مقاطع متوسطه دوره اول و دوم مناطق شهری با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

در شهرستان هوراند، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی اعم از مناطق شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

در شهرستان میانه، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق روستایی تعطیل خواهند بود و مدارس مناطق شهری شهرستان میانه و شهر آچاچی دایر خواهند بود.

در کاغذکنان میانه،  مدارس کلیه مقاطع تحصیلی  مناطق روستایی  و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و مدارس استثنایی مناطق شهری  تعطیل خواهند بود و مدارس مناطق شهری بخش کاغذکنان دایر خواهند بود.

در خاروانا، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی (اعم از مدارس مناطق شهری و روستایی)  با یک ساعت تاخیر (راس ساعت ۹ صبح) شروع خواهند شد.

در کندوان، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی (اعم از مدارس مناطق شهری و روستایی) در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل خواهند بود.

در نظر کهریزی، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی (اعم از مدارس مناطق شهری و روستایی)  در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل خواهند بود.

در  ترکمانچای، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی اعم از مناطق شهری و روستایی در دونوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل خواهند بود.

در بخش خواجه، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق روستایی  و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و مدارس استثنائی مناطق شهری تعطیل خواهند بود و مدارس مقاطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم  مناطق شهری  با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

در تیکمه داش مدارس کلیه مقاطع تحصیلی اعم از مناطق شهری و مناطق روستائی تعطیل خواهند بود.

در شهرستان هریس، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی  مناطق روستایی و مراکز پیش دبستانی شهری تعطیل خواهند بود و در مناطق شهری مدارس مقاطع ابتدایی،  متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

در شهرستان مراغه، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی بخش سراجو تعطیل خواهد بود.

در شهرستان چاراویماق، کلیه مدارس مناطق روستایی و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و مدارس استثنایی مناطق شهری تعطیل است.

در شهرستان سراب، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق روستایی تعطیل خواهند بود و مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

در مهربان، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی اعم از مناطق شهری و مناطق با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

در تسوج، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و مدارس استثنائی اعم از مناطق شهری و روستائی با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع به فعالیت خواهند کرد.

در مناطق عشایری مستقر در شهرستان کلیبر، مدارس پیش دبستانی، و ابتدایی در شیفت صبح تعطیل و مدارس متوسطه اول و دوم  با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.