کد خبر : 151156
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژانویه 2018 - 22:15

تردد در جاده های شهرستان شبستر جریان دارد

تردد در جاده های شهرستان شبستر جریان دارد

رئیس اداره راهداری شبستر شبستر گفت:با توجه به موج دوم بارش ها و برودت هوا رانندگانی که قصد تردد در جاده های شهرستان شبستر را دارند، باید تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ، لاستیک یخ‌شکن، لباس گرم و جیره خشک را همراه داشته باشند.

داود صاحبی در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز،با اشاره به بارش برف در این شهرستان، گفت: علیرغم بارش های قابل توجه سامانه بارشی که از ساعات اول بامداد دیشب وارد شهرستان شده وبارشهای پراکنده ای را داشته و هم اکنون نیزادامه دارد با نمک پاشی به موقع و ملایمت هوا جاده های شهرستان شبستر باز بوده و تردد جریان دارد.

وی با اشاره به  وضعیت تردد در مسیر سلماس – تسوج – شبستر به صوفیان اظهار کرد: تردد در مسیر های فوق و تمامی راه های روستایی با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه جریان دارد.

رئیس اداره راهداری شبستر با تاکید بر توجه رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: با توجه به اینکه موج دوم بارش ها و برودت هوا ازعصر امروز شروع شده رانندگانی که قصد تردد در جاده های شهرستان شبستر را دارند باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با دقت رانندگی کنند.

رئیس اداره راهداری شبستر با اشاره به برودت هوا عنوان کرد:ضروری است رانندگان عزیز قبل از خروج از منطقه از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۳۳۲۳۹۱۶۸–۰۴۱۳۳۲۳۹۱۸۰ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

وی از رانندگان خواست در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت لزوم انجام سفرهای برون شهری نسبت به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم و سوخت کافی اطمینان حاصل کنند.

صاحبی از عموم همشهریان خواست که همواره زنجیر چرخ همراه داشته و توجه داشته باشند که ماشین آلات اداره برای محورهای شریانی است و نمک پاشی راههای روستایی در اولویت بعدی می باشد.

رئیس اداره راهداری شبستر با تاکید بر توجه رانندگان و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موج دوم بارش ها و برودت هوا ازعصر امروز شروع شده رانندگانی که قصد تردد در جاده های شهرستان شبستر را دارند، باید تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ، لاستیک یخ‌شکن، لباس گرم و جیره خشک را همراه داشته باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.