کد خبر : 151115
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژانویه 2018 - 20:51

باید به اصل خود یعنی انقلابی گری،برگردیم

باید به اصل خود یعنی انقلابی گری،برگردیم

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: اصل انقلابی گری چیزی جز مرام امام راحل نیست و روحیه انقلابی گری موجب می شود درگیر تشریفات و تجمل نشویم و با روحیه جهادی و بسیجی در عرصه امدادگری فعالیت کرده و در خدمت ولی نعمتانمان باشیم.

به گزارش شبسترنیوز،سیدپرویز فتاح در ضمن سفر خود به استان آذربایجانشرقی، برخلاف عرف معمول حضور مسئولین کشوری در استانها بدون تشریفات استقبال، ‌بنر خوش آمدگویی، قربانی و خبرنگاران در شهرستان شبستر حضور یافت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در جمع مسئولین و امدادگران شهرستان شبستر گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال آتی با اختصاص بیش از ۲هزار میلیارد اعتبار وام خود اشتغالی و واگذاری ۵۰ هزار مسکن مهر به مددجویان تحت پوشش این نهاد نهایت لطف و توجه را داشتند.

وی اظهار کرد: در سالجاری نیز با دید مثبت آقای نوبخت و توجه دولت تمامی اعتبار مصوب کمیته امداد در راستای خدمت گزاری به نیازمندان کشور تحقق یافته و شایسته تقدیر است.

 فتاح با تاکید بر اینکه باید به اصل خویش که همان انقلابی گری هست برگردیم،افزود:اصل انقلابی گری چیزی جز مرام امام راحل نیست و روحیه انقلابی گری موجب می شود درگیر تشریفات و تجمل نشویم و با روحیه جهادی و بسیجی در عرصه امدادگری فعالیت کرده و در خدمت ولی نعمتانمان باشیم.

قائم مقام شورایعالی زکات کشور از همدلی و وحدت مسئولین و مردم برای رفع فقر از چهره جامعه تقدیر نموده و  تاکید کرد: ما می توانیم با اتکاء به عنایات الهی، توجه به دستورات اسلام و مسئولیت پذیری مسئولین در مسیر رفع فقر و توانمندسازی خانواده های نیازمند قدم برداریم.

رئیس کمیته امداد کشور از کاهش ۱۵ درصدی افراد تحت پوشش خبر داده و اظهار داشت: در یک سال گذشته حدودا پانزده درصد از مددجویان تحت پوشش را با آموزش و توانمندسازی و تخصیص وام خود اشتغالی از چرخه حمایت خارج کردیم و به آن ادامه خواهیم داد، ولی این اطمینان را می دهم که هیچ نیازمندی قبل از توانمند شدن از حمایت های کمیته امداد محروم نشود.

 فتاح عملکرد امدادگران آذربایجانشرقی را خوب و جهادی توصیف کرده و خاطرنشان کرد:: آذربایجانشرقی و شهرستان شبستر می توانند الگوی خوبی برای سایر استانها و شهرستانها در رشد حمایت از نیازمندان و وحدت مسئولین باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.