کد خبر : 150724
تاریخ انتشار : جمعه 19 ژانویه 2018 - 16:36

مسئولین باید پاسخگوی خواسته های بحق مردم باشند

مسئولین باید  پاسخگوی خواسته های بحق مردم باشند

امام جمعه شبستر گفت:جامعه زینبی باید به تمام مسائل بروز باشد و ما نباید امروز اجازه دهیم با بد حجابی و بی حجابی مسائل دینی را نادیده گرفته و مسائل دینی را زیر سوال ببرند و مسئولین باید خود را پاسخگوی خواسته های بحق مردم بدانند.

به گزارش شبسترنیوز،حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده در خطبه های نمازجمعه این هفته شبستر با تاکید بر داشتن تقوا گفت: مسئولین باید زمینه های وجودی تقوا را فراهم کنند تا مردم بتوانند در مسیر حق تعالی، قدم های مثبتی را بردارند.

وی اظهار کرد: هر عملی که انجام می دهیم خود ما مسئول آن عمل  هستیم و در آن عمل باید به یقین رسیده و نسبت به اعمال و رفتار خود جواب داشته باشیم.

امام جمعه شبستر با تبریک سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) افزود: نباید اجازه دهیم که دشمنان به مکتب حیا و حجاب و حکمت ایثار و شهامت و شجاعت که برای مومنین و مسلمانان ذکر شده است تعرض کنند .

محمدزاده ابراز کرد:همانگونه که حضرت زینب( س) دشمنان را در ادامه نهضت حسینی با آن سخنرانی خود وادار به تسلیم نمودند باید تلاش کنیم که این مکتب حسینی را زنده نگه داریم که امروز مدافعان حرمین با حرکت زینب گونه پرچم اسلام را برافراشته داشتند.

محمدزاده در ادامه خاطر نشان کرد: در صورتی که آن زمان زنجیر اسارت در گردن حضرت زینب( س) بود در حق گفتن و گرفتن حق کوتاه نیامد امروز وظیفه ماست که همچون حضرت زینب (س) از مسیر ولایت دور نباشیم و او را الگوی خود قرار داده واز ولایت فقیه دفاع نمائیم و نگذاریم تا افراد سود جو، سو استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: جامعه زینبی باید به تمام مسائل بروز باشد و ما نباید امروز اجازه دهیم با بد حجابی و بی حجابی مسائل دینی را نادیده گرفته و مسائل دینی را زیر سوال ببرند و مسئولین باید خود را پاسخگوی خواسته های بحق مردم بدانند و به مشکلات مردم رسیده و نگذارند  دشمنان بهانه به دست آورند.

محمدزاده در ادامه ابراز کرد: در سال ۱۳۵۷ در ۴ بهمن بختیار دستور داد تا حضرت امام در فرودگاه به زمین ننشیند وبه خیال اینکه اگر امام نتواند به فرودگاه بیاید این انقلاب پیروز نخواهد شد که به لطف خدا چون مردم با اراده  الهی قیام نموده بودند این انقلاب به ثمر رسید.

امام جمعه شبستر در پایان خاطرنشان کرد: در مقابل اراده خداوند که این مردم نیز به خواست خدا اراده نمودند، هیچ توطئه ای نمی تواند کاری کند و اراده مردم همیشه پیروز است و مردم باید بصیرت داشته باشند که دشمنان می خواهند با شایعه پراکنی در جهت تضعیف ولایت اراده مردم را سست نمایند و این را به گور خواهند برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.