کد خبر : 150192
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 ژانویه 2018 - 0:58

همکاری ، انسجام و اعتماد از مولفه های اصلی موفقیت یک تیم آموزشی است

همکاری ، انسجام و اعتماد از مولفه های اصلی موفقیت یک تیم آموزشی است

مدیر آموزش و پرورش شبستر گفت: همکاری ، انسجام و اعتماد از مولفه های اصلی موفقیت یک تیم آموزشی است که بایستی مشاوران مدارس با توجه به این سه عامل تعامل بیشتری را با مدارس و همچنین اولیای دانش آموزان داشته باشند.

به گزارش شبسترنیوز، ابوالفضل اکرمی در نشستی با تقدیر از زحمات مشاوران در طول سالتحصیلی گفت: نقش مشاوران در هدایت صحیح دانش آموزان به رشته مورد علاقه خود بسیار مهم است.

مدیر آموزش و پرورش شبستر با اشاره به برخی ویژگی های دوره نوجوانی اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش آموز در دوره ی متوسطه اول که دوره ی نوجوانی را سپری می کند و فرد در مرحله رشد جسمانی و روانی قرار دارد ؛ آموزش و پرورش تمرکز بیشتری روی این دوره گذاشته تا آسیبهای احتمالی که در این دوره ممکن است گریبان گیر دانش آموزان شود را کاهش دهد.

اکرمی افزود: بحث هدایت تحصیلی ، مشاوره ، آزمون های مشاوره ای و … در حساسترین برهه زمانی دانش آموزان که مراحل رشد را طی می کنند قرار گرفته و به همین دلیل نقش و وظیفه ی مشاوران بسیار مهم و تأثیرگذار است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شبستر در ادامه تأکید کرد: همکاری ، انسجام و اعتماد از مولفه های اصلی موفقیت یک تیم آموزشی است که بایستی مشاوران مدارس با توجه به این سه عامل تعامل بیشتری را با مدارس و همچنین اولیای دانش آموزان داشته باشند.

 اکرمی با بیان اینکه تعلیم و تربیت با روح و روان دانش آموزان در ارتباط است خاطرنشان ساخت :  خصوصیات و ویژگی های یک معلم در تمامی مراکز و مدارس پیش دبستانی در جهت پرورش استعدادهای دانش آموزان  از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مربیان و مدیران پیش دبستانی بایستی با نرم خویی و ملاطفت با دانش آموزان رفتار کنند.

وی افزود: برای ایفای نقش و وظیفه ی معلمی ضروری است که به ویژگی هایی مجهز باشیم تا به عنوان الگویی برای دانش آموزانی که در آینده وارد جامعه خواهند شد باشیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شبستر خاطرنشان کرد: نرم خویی و ملاطفت و مهربانی در امر تعلیم و تربیت ، پرهیز از بدرفتاری با دانش آموزان ، نگاه یکسان به متربیان و دانش آموزان ، صبر و حوصله و گوش دادن به خواسته های دانش آموزان از دیگر وظایف معلمان و مخصوصا مربیان پیش دبستانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.