کد خبر : 149898
تاریخ انتشار : جمعه 5 ژانویه 2018 - 18:15

خیزش مردم انقلابی شهرستان شبستر در محکومیت اغتشاشات+تصاویر

خیزش مردم انقلابی شهرستان شبستر در محکومیت اغتشاشات+تصاویر

مردم ولایتمدار شهرستان شبستر در محکومیت اغتشاشات اخیر به خیابان آمدند تا بار دیگر تبعیت خود از آرمان‌های انقلاب را به منصه ظهور گذارند.

به گزارش شبسترنیوز،امروز همزمان با تمام نقاط کشور بعد از برپایی نمازجمعه، اقشار مختلف مردم شهرستان شبستر برعلیه آشوب‌های اخیر و در جهت اعلام انزجار خود از این آشوب‌ها راهپیمایی کردند.

مردم ولایتمدار شهرستان شبستر با حضور خودجوش خود در خیابان‌های شهر و سردادن شعارهایی علیه اغتشاشگران و اعلام پیروی از ولایت‌فقیه، خشم و انزجار خود را علیه فرصت‌طلبانی که دست به هتک حرمت علیه نظام و ایجاد تخریب و ناآرامی کرده بودند بیان کردند.

این راهپیمایی ابتدا از مقابل مسجد جامع شبستر آغاز شد و راهپیمایی کنندگان با دور زدن از سه راهی پاسداران این شهر در چهارراه نماز شبستر تجمع کردند.

مردم در این راهپیمایی شعارهایی همانند «آذربایجان جانباز،خامنه ای دن آیرلماز»،«سپاهیان اسلام ،تشکر تشکر»،«نیروی انتظامی،تشکر تشکر»«ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است» ، «مرگ بر فتنه گر»، «ما ملتی بصیریم، ذلت نمی پذیریم » ما ملتی بیداریم از آمریکا بیزاریم “ما ملتی هوشیاریم از فتنه گر بیزاریم” ، “منافق ننگت باد، فتنه گر مرگت باد” ، “حسین حسین شعار ماست ولایت افتخار ماست” ،‌ “خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است” ، “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” سر دادند.

مردم با شور و شوق دوباره به میدان آمدند تا بار دیگر اقدام دشمنان را سرکوب کنند و به دشمنان نشان دهند که کشورشان را دوست داشته و اجازه فتنه‌گری و اغتشاش‌گری و نفوذ را به دشمنان نمی‌دهند.

در انتهای این راهپیمایی قطعنامه‌ای در محکومیت آشوب‌طلبی چند روز اخیر و ابراز انزجار از حامیان پشت پرده داخلی و خارجی آنها قرائت شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.