کد خبر : 149893
تاریخ انتشار : جمعه 5 ژانویه 2018 - 16:08

جلوی رانت خواری ها و حقوق های نجومی گرفته شود/دست تروریست های اقتصادی قطع شود

جلوی رانت خواری ها و حقوق های نجومی گرفته شود/دست تروریست های اقتصادی قطع شود

امام جمعه شبستر گفت:انتقاد حق مردم است و برخی موارد موجب می شود که مردم اعتراض کنند و در جامعه برخی در اثر عدم نظارت و مدیریت صحیح بیت المال را خورده و به ریش مردم می خندند که این موارد موجب ناراحتی مردم می شود.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با تاکید بر اهمیت داشتن تقوا گفت:تقوا تنها راه دفع شرارت های نفس و مشکلات است و تقوا یعنی انسان اهل یقین و بصیرت در تمام امور باشد.

وی با تقدر از حضور مردم در مراسمات گرامیداشت سالروز حماسه نه دی اظهار کرد:ملت بار دیگر با حضور خود در صحنه نشان دادند که اجازه فتنه و فتنه گری را نمی دهند.

امام جمعه شبستر افزود:با توجه به حضور پرشور مردم در حماسه نه دی دشمن در نظر داشت این پیروزی را به تلخی تبدیل کند که با هوشیاری و حضور مردم در صحنه توطئه دشمنان خنثی شد.

محمدزاده با محکومیت اغتشاشات اخیر تصریح کرد:حوادث و فتنه اخیر نشان داد که هنوز فتنه و فتنه گری در جامعه وجود دارد و مردم و مسئولین باید هوشیار باشند و اجازه فتنه گری ندهند.

وی ادامه داد:دشمن با توجه به کینه ای که دارد همیشه تلاش می کند در جامعه اغتشاش ایجاد کند ولی با حوال و قوه الهی بیداری اسلامی در کل دنیا گسترش یافته و می رود که نقشه و فکر دشمن خنثی شود.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی مردم به توطئه ها و مشکلات ایجاد شده از سوی دشمنان عادت کرده اند یادآور شد:ملت ایران اسلامی با اسلام و قرآن و اهل بیت(ع)معامله کرده اند و در این عرصه خود را برای تحمل مشکلات آماده کرده اند.

محمدزاده ابراز داشت:انتقاد حق مردم است و برخی موارد موجب می شود که مردم اعتراض کنند و در جامعه برخی در اثر عدم نظارت و مدیریت صحیح بیت المال را خورده و به ریش مردم می خندند که این موارد موجب ناراحتی مردم می شود.

وی تصریح کرد: بین حقوق وزرا ، مدیران کل ، نمایندگان و زندگی مردم فاصله طبقاتی بسیاری دیده می شود و مسئولین باید در این موارد دقت کنند و جلوی رانت خواری ها و حقوق های نجومی باید گرفته شود.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه ملت ایران اسلامی فتنه گری و اعتشاشگری را تحمل نمی کنند اظهار داشت:از مسئولین ذیربط می خواهیم با آشوبگران و اغتشاشگران برخورد جدی داشته باشند و دنیا بداند بحث اشتغال و مسائل اقتصادی مسائل داخل خانه ایران است و کسی حق دخالت ندارد.

محمدزاده با تاکید بر برخورد جدی با مفسدان اقتصادی در داخل کشور افزود:باید دست تروریست های اقتصادی قطع شده و باید توجه داشت که معیشت مردم ایران با وجود امکانات و منابع موجود نباید با کشورهایی که درآمدشان با کشور ما قابل مقایسه نیست ،مقایسه شود و مسئولین باید در حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

خطیب جمعه شبستر با تقدیر از حضور پرشور مردم ایران اسلامی در محکومیت فتنه گری های اخیر داخل کشور خاطرنشان کرد:مردم با حضورشان اعلام کردند که پای دستورات مقام معظم رهبری و ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و پاسخ محکمی به فتنه گران دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.