کد خبر : 149886
تاریخ انتشار : جمعه 5 ژانویه 2018 - 11:43

شلیک یک فروند موشک بالستیک یمن به جنوب عربستان

شلیک یک فروند موشک بالستیک یمن به جنوب عربستان

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله صبح امروز یک فروند موشک بالستیک کوتاه بُرد را به سمت هدف نظامی ارتش عربستان در به منطقه «نجران» جنوب این کشور شلیک کردند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، نیروهای یمنی صبح روز جمعه یک فروند موشک بالستیک کوتاه بُرد را به سمت پایگاه نظامی ارتش عربستان در منطقه «نجران» واقع در جنوب عربستان سعودی شلیک کردند.

یک منبع امنیتی یمن به المسیره گفته که این موشک به سمت پایگاه قوه الواجب در نجران شلیک شده و دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

نیروهای موشکی ارتش یمن و انصارالله صبح امروز همچنین یک فروند موشک بالستیک دیگر از نوع «قاهر ام۲» را به سمت محل تجمع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در سواحل غربی یمن شلیک کردند.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله پس از شلیک موشک بالستیک برکان اچ۲ به سمت کاخ الیمامه در ریاض در تاریخ ۱۹ دسامبر گذشته، اعلام کرده بودند که مرحله جدیدی از درگیری و مقابله با عربستان سعودی آغاز شده است.

بر اساس آخرین آمار، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله در سال گذشته میلادی(۲۰۱۷)، ۴۵ فروند موشک بالستیک را به عمق خاک عربستان و امارات و پایگاه‌‏های نظامیان آنها و مزدوران ائتلاف سعودی از جمله سه فروند برکان ۲، سه فروند موشک برکان ۱، سه فروند موشک برکان اچ۲ و سه موشک بالستیک زلزال شلیک کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.