به گزارش شبسترنیوز،معصومه آقاپورعلیشاهی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز گفت: درخواست همه نمایندگان استان آذربایجان شرقی رسیدگی به این موضوع است .

وی اظهار کرد:اینگونه بی انضباطی ها باید بررسی و جلوی این اتفاقات گرفته شود، زیراکه در این شرایط، شکاف و گسل هایی در قومیت ها ایجاد می شود که به صلاح کشور نیست. صلاح کشور در وحدت ملی است.

نماینده شبستر با تاکید بر هدفمند بودن این اتفاقات افزود: مشخص است که این اتفاقات به صورت هدفمند انجام می‌شود. درخواست ما نمایندگان از وزیر محترم این است که با افراد خاطی به شدت برخورد کنند تا شاهد این گونه بی انضباطی ها در هیچ ورزشگاهی نباشیم.

آقاپور با بیان اینکه شخص وزیر با اشراف و به طور جد در جریان این اتفاقات هستند، تصریح کرد: وزیر محترم با نمایندگان ملت هم راستا هستند تا این خواسته را عملی کنند.

نماینده مردم شبستر در ادامه بیان کرد: پیگیری وزیر ورزش و جوانان باعث ایجاد وحدت و انسجام می شود. این بی انضباطی ها وبی اخلاقی ها شایسته ایرانیان نیست و نباید در رابطه با قومیت های ترک، لر و یا فارس مجدداً تکرار شود.

آقاپور علیشاهی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر رعایت اخلاف در مسابقات ورزشی خاطرنشان کرد:باید با ساماندهی درست مانع از بروز اختلافات قومیتی به خصوص در مسابقات ورزشی شویم.