کد خبر : 149642
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 دسامبر 2017 - 14:41

توضیح دادگستری استان البرز درباره شایعه حمله به ساختمان دادگستری کرج

توضیح دادگستری استان البرز درباره شایعه حمله به ساختمان دادگستری کرج

دادگستری استان البرز اعلام کرد اخباری که در مورد آسیب به پرونده‌های مردم در کرج مطرح شده کذب است و به اطلاع همه مردم استان می‌رسانیم تمام پرونده‌ها براساس روند شکل گرفته به‌‌صورت الکترونیکی ثبت می‌شوند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، روابط‌‌عمومی دادگستری کل استان البرز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی تجمع غیرقانونی که شب گذشته در منطقه گوهردشت کرج رخ داد اخباری کذب مبنی بر حمله به ساختمان دادگستری کرج منتشر شد در حالی که این ساختمان در عظیمیه بوده و کوچکترین ناآرامی در آن منطقه گزارش نشده بود.

دادگستری استان البرز ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌کند واحدی که مورد آسیب قرار گرفت ساختمان شورای حل اختلاف و یکی از مجتمع‌های قضایی این مجموعه بوده و در منطقه تجمع غیرقانونی به‌همراه چند بانک و واحد دولتی مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفته است.

اخباری که در مورد آسیب به پرونده‌های مردم مطرح شده نیز کذب است و به اطلاع همه مردم استان می‌رسانیم تمام پرونده‌ها بر‌اساس روند شکل گرفته به صورت الکترونیکی ثبت می‌شوند؛ همچنین از آنجایی که مجتمع مذکور تنها یکی از ده‌ها مجتمع دادگستری کل استان البرز است تنها تعدادی از پرونده‌های مختومه که در مرحله امحا قرار داشته و در محوطه بیرونی در انتظار عملیات معدوم‌سازی بودند آسیب دیده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.