کد خبر : 149540
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 دسامبر 2017 - 2:08

ملت ایران محکمتر از همیشه ایستاده و فتنه گران را کنار می زنند

ملت ایران محکمتر از همیشه ایستاده و فتنه گران را کنار می زنند

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س)گفت:ملت ایران در جنگ تحمیلی ۸ ساله در برابر تمام دنیای غرب از کشور و آرمان خود دفاع کردند و اکنون نیز با تقدیم شهدای مدافع حرم پای بیعت خود با رهبری محکمتر از همیشه ایستاده و فتنه گران را کنار می زنند.

به گزارش شبسترنیوز،همزمان با سالروز حماسه نه دی ،اجتماع بزرگ گرامیداشت این روز با حضور پرشور مردم در مسجد امام زمان(عج)صوفیان و با سخنرانی سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

نوعی اقدم در این مراسم با تاکید بر زنده نگهداشتن حماسه نه دی گفت:مردم در سال ۸۸ با حفظ وحدت و یکپارچگی خود که همچون دیگر ایام در کنار هم قرار گرفتند، توطئه دشمنان و استکبار جهانی که اصل نظام را هدف قرار داده بود را خنثی کردند.

وی اظهار کرد:بصیرت نقش مهم و تعیین کننده‌ای در خلق حماسه عظیم ۹ دی داشت و این مردم بودند که بار دیگر گوی سبقت را از خیلی‌ از خواص ربوده و با حضور در صحنه از ولایت فقیه حمایت کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود:مردم در انتخابات سال ۸۸ حضوری چشمگیر داشتند اما برخی ها به‌خاطر کرسی قدرت دست به ناسپاسی زده و شیرینی پیروزی را تلخ کردند که اگر آن حضور میلیونی ملت پای صندوق‌های رای را ارج می‌نهادند قطعاً مایه قوت نظام شده و ایستادگی محکم‌تری در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی را رقم می‌زد.

نوعی اقدم  ادامه داد:مهمترین عامل در شکل‌گیری حماسه بزرگ ۹ دی در اصل، رهبری بی‌نظیر مقام معظم رهبری بود که طی آن مردم نیز به تکلیف خود با لبیک گفتن به ندای امام و مقتدایشان عمل کرده و به‌نوعی با ایشان و آرمان‌های انقلاب تجدید بیعتی دوباره کردند.

وی تصریح کرد:اگرچه برخی اوقات مردم ناملایماتی هایی را از سوی برخی مسئولان در مسائل اقتصادی می‌بینند اما همواره ثابت کرده‌اند از آرمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آیند و کسانی را که بخواهند خلاف قانون عمل کنند دیر یا زود از صحنه کنار می‌زنند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) خاطرنشان کرد:ملت ایران در جنگ تحمیلی ۸ ساله در برابر تمام دنیای غرب از کشور و آرمان خود دفاع کردند و اکنون نیز با تقدیم شهدای مدافع حرم پای بیعت خود با رهبری محکمتر از همیشه ایستاده و فتنه گران را کنار می زنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.