کد خبر : 149510
تاریخ انتشار : شنبه 30 دسامبر 2017 - 10:50

پنتاگون اتهامات وارد شده به آمریکا درباره آموزش تروریست‌های داعش را رد کرد

پنتاگون اتهامات وارد شده به آمریکا درباره آموزش تروریست‌های داعش را رد کرد

وزارت دفاع آمریکا اتهامات مطرح شده علیه این کشور در خصوص آموزش تروریست‌های گروه داعش در سوریه را رد کرد.

به گزارش شبستر خبر، باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، پنتاگوناتهامات مطرح شده علیه آمریکا در خصوص آموزش دادن به تروریست های فراری داعش در سوریه را «پوچ و بی اساس» خواند و اعلام کرد برای شکست داعش با متحدان خود همکاری خواهد کرد.

پنتاگون روز جمعه با «بی اساس» خواندن اتهامات مطرح شده، اظهارات یک فرمانده ارشد روس در خصوص آموزش تروریست های داعش از سوی آمریکا را رد کرد.

«ژنرال والری گراسیموف»، رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه، هفته پیش اعلام کرد نظامیان آمریکایی در دو پایگاه نظامی به آموزش تروریست های داعش مشغول اند. گراسیموف اظهار کرد: «در حال حاضر تهدیدهایی در خصوص حمله و تصرف شهر القریتین (در استان حمص) در سوریه وجود دارد. شبه‌نظامیان داعش شکست خورده اند؛ اما روشن است که در پایگاه نظامی آمریکا آموزش می بینند.»

یکی از مقامات پنتاگون در این خصوص اعلام کرد: «اتهامات مطرح شده در خصوص حمایت آمریکا از تروریست های داعش پوچ و بی اساس است. ما به عناصر داعش آموزش نمی دهیم. ما با متحدانمان برای کشتن یا به دام انداختن تروریست ها همکاری می کنیم.»

گراسیموف همچنین اظهار کرد ترویست های داعش پس از آموزش دیدن در پایگاه های نظامی آمریکا، تحت عنوان دیگری برای انجام اقدامات بی ثبات کننده در سوریه باز خواهند گشت.

خبرگزاری رسمی سوریه نیز در گزارشی با ارائه شواهد و مدارک اعلام کرد روز چهارشنبه بالگردهای آمریکایی فرماندهان گروه تروریستی داعش را از چند منطقه در استان دیرالزور به سمت استان حسکه جا به جا کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.