کد خبر : 149500
تاریخ انتشار : شنبه 30 دسامبر 2017 - 10:36

فتنه سال ۸۸ خطرناک تر از دوران هشت ساله دفاع مقدس بود

فتنه سال ۸۸ خطرناک تر از دوران هشت ساله دفاع مقدس بود

فرمانده قرارگاه حضرت زینب کبری(س) گفت:فتنه ۸۸ با حمایت آمریکا و اسرائیل هدفگذاری شده و جلسات مختلفی قبل از انتخابات برای براندازی نظام تشکیل داده و آمده بودند که کار را تمام کنند که حضور مردم در صحنه آنها را ناکام گذاشت.

به گزارش شبسترنیوز؛ سردار رحیم نوعی اقدم در اجتماع بزرگ گرامیداشت حماسه نه دی و یادواره شهدای شهرستان شبستر با اشاره به اهمیت پاسداشت شهدا گفت:همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرموده اند شهدا امام زاده هستند و باید یاد و خاطره شهدا را در جامعه حفظ کنیم.

وی تاکید بر اهمیت وجود ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد:تمام دنیا تصدیق کرده که باید مواظب رهبر ایران مواظب باشید و اکنون دنیای غرب برای سخنرانی های مقام معظم رهبری اتاق فکر تشکیل می دهند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با گرامیداشت سالروز حماسه نه دی افزود:امت ولایتمدار در این روز ،با حضور قهرمانانانه خود ،از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.
وی با اشاره به تفاوت های نظام جمهوری اسلامی با تمام دنیا عنوان کرد:ملت ایران اساس و پایه نظام است و در تهدیدات انقلاب و تحریم ها ملت سینه خود را سپر کرده است .

نوعی اقدم تصریح کرد:نظام به مردم تعلق داشته و ولی نعمت ، ارباب ،آقا و رئیس مردم هستند و هرکس ادعای مسئولیت دارد نوکر مردم است و رهبری نیز خود را خدمتگزار ملت می دانند ومیزان و مشروعیت مردم است .

این سردار سپاه با اشاره به جریانات فتنه سال ۸۸ ابراز کرد:فتنه ۸۸ توسط عناصر اطلاعاتی برخی کشورهای دیگر از یک ماه مانده به انتخابات طرح ریزی شده بود و تهدیدات جریان فتنه ۸۸ به مراتب خطرناک تر از دوران هشت ساله دفاع مقدس بود.

وی اظهار داشت:فتنه ۸۸ با حمایت آمریکا و اسرائیل هدفگذاری شده و جلسات مختلفی قبل از انتخابات برای براندازی نظام تشکیل داده و آمده بودند که کار را تمام کنند که حضور مردم در صحنه آنها را ناکام گذاشت.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به هتک حرمت های فتنه ۸۸ بیان کرد:ایده و تفکر فتنه گران طوری بود که پرچم امام حسین(ع) را آتش می زدند و این جریان با اسلام مشکل داشت.

نوعی اقدم با بیان اینکه سالروز حماسه ۹ دی باید پرشورتر و بهتر گرامی داشته شود عنوان کرد:۹ دی روز بصیرت ،شجاعت،شهامت و تشخیص حق از باطل بود و این روز همچون عاشورا کهنه نمی شود و باید سینه به سینه به نسل های فعلی و آینده گفته شود.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب کبری(س) با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و نابودی داعش یادآور شد: بشار اسد پل ارتباطی ما با حزب الله است و ما برای حمایت از حزب الله می‌خواهیم که اسد بماند وآمریکا می‌خواست در عراق و شام ستون فقرات ما را بشکند، مرزهای ایران را نا امن کند و حاکمیت عراق و سوریه را به دست بگیرد ولی ما به تمام خواسته‌هایمان رسیدیم و آمریکا نرسید.

نوعی اقدم ادامه داد:دشمن تمام قدرت خود را گذاشت ولی به فصل الهی و پشتیبانی ملت ،رزمندگان کمر دشمن را شکست دادند و مردم در این قهرمانی شریک هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد:با وجود اینکه در مملکت مشکلاتی از جمله بیکاری و تهدید داریم باید در مقابل تهدیدات دشمن با وحدت و یکپارچگی بایستیم و مسئولین از جناح های مختلف نیز باید نوکر مردم باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.