کد خبر : 149445
تاریخ انتشار : جمعه 29 دسامبر 2017 - 13:31

حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در پیامی تاکید کرد: راهپیمایی عظیم مردم در ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات ملت قهرمان ایران به حساب می‌آید.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی امروز با صدور پیامی، سالگرد حضور پرخروش مردم همیشه در صحنه آذربایجان در هشتم دی همچنین روز تجلى روح دیانت حاکم بر دله‌اى مردم‏ در ۹ دى سال ۱۳۸۸ را گرامی داشت.

در این پیام تاکید شده است: از آن جایی که شهر تبریز به عنوان قلب تپنده آذربایجان شناخته می‌شود و تاریخ همیشه پرافتخار آذربایجان نیز موُید این امر است، مردم تبریز در هشتم دی ماه سال ۸۸ به صورت خودجوش حماسه بی‌نظیری از خود خلق کردند که در نهایت حماسه ۹ دی را رقم زد. حماسه‌ای که نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

پیام بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی می‌افزاید: راهپیمایی عظیم مردم در ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات ملت قهرمان ایران به حساب می‌آید. پیام اصلی مردم در ۹ دی، پایبندی همیشگی به ارزش‌های دینی به ویژه عاشورای حسینی، نفی سلطه زورگویان و زیاده‌خواهان، پیروی از راه امام و شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

این پیام تاکید کرده است: بی‌شک نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در افزایش آگاهی‌های عمومی و بصیرت‌افزایی بر کسی پوشیده نیست، بر همین اساس اعضای بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی خود را متعهد می‌داند تا در مسیر آرمان‌های انقلاب و رهبری همواره پیشتاز بوده و به دین خود ادا کند.

در پایان این پیام آمده است: بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و دعوت از آحاد مردم برای شرکت در مراسم هشتم دی (روز جمعه) تبریز و مراسم ۹ دی، از اهالی رسانه‌ و با بصیرت قلم، خواستار انعکاس گسترده این رویداد بزرگ همچون گذشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.