کد خبر : 149437
تاریخ انتشار : جمعه 29 دسامبر 2017 - 13:50

مسئولین به مردم توجه ویژه داشته باشند/مردم نسبت به فتنه‌های دیگر آگاه باشند

مسئولین به مردم توجه ویژه داشته باشند/مردم نسبت به فتنه‌های دیگر آگاه باشند

امام جمعه شبستر گفت:مردم باید با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نسبت به فتنه‌های دیگر آگاه باشند که دشمنان می‌خواهند مردم را نسبت به نظام بدبین کند و همه باید به دشمنان جواب قاطع دهند.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شبستر گفت:خیلی‌ها بودند که با داشتن علم ایمان و ثروت به خود می‌بالیدند ولی با یک غفلت همه چیز را از دست دادند و نباید زیاد به خود مغرور باشیم شیطان در کمین است و فتنه شیطان یکی دو تا نیست نباید گفت که من از فتنه شیطان رد شدم و فریب نخوردم چرا که فتنه شیطان یکی دو تا نیست، مواظب باشیم که شیطان فریب ندهد.

وی با تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار کرد:خیلی‌ها از سفره پر کرامت این بانو،بهره های معنوی برده اند و باید توجه داشته باشیم هرکس با معرفت حضرت فاطمه معصومه (س) را زیارت نماید، خداوند بهشت را بر او واجب می‌نماید.

امام جمعه شبستر با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند که فتنه‌هایی در زمان پیامبر بود که مسلمانان کم مشاهده می‌شدند
ولی امروزه در ۹ دی ۸۸ ،مردم اعلام کردند که در ایران جایی برای فتنه گران نیست.

وی ادامه داد: مردم با حضور و ایمان و تقوای خود در حماسه نه دی نشان دادند که دشمنان نمی‌توانند با فتنه و فتنه گری، انقلاب و اراده مردم را تضعیف نمایند و هدف دشمن این بود که با این تصور فتنه ایجاد نماید.

  محمدزاده عنوان کرد: در جریان سال ۷۸ کوی دانشگاه تهران، دشمن نتوانست به اهداف خود برسد و لذا در ۸۸ دشمنان و فتنه گران با بهانه‌های مختلف  و ایجاد تفرقه می‌خواستند نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهند که نتوانستند.

امام جمعه شبستر ابراز کرد: در عاشورای سال ۸۸، خیلی اهانت و حرمت شکنی شد با اینکه در این جامعه بالای ۲۰۰ هزار نفر شهید داده شده است بیایند پرچم عزای حسین را بسوزانند فتنه گر نباید گفت؟،در وضعیت فعلی نیز مردم باید با شناخت فتنه گران و با بصیرت و ایمان کامل همان‌طور که در ۸۸ به خیابان‌ها ریختند باید امروز نیز سیلی محکمی به گوش آنان بزنند که دیگر در فکر فتنه گری نباشد.

وی با تاکید بر منویات اخیر مقام معظم رهبری که در دیدار به مناسبت حماسه نه دی انجام شد تصریح کرد: مردم باید با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نسبت به فتنه‌های دیگر آگاه باشند که دشمنان می‌خواهند مردم را نسبت به نظام بدبین کند و همه باید به دشمنان جواب قاطع دهند.

محمد زاده اظهار داشت: انتقاد باید سازنده بوده و از راهش باشد و نباید اجازه داد دشمن از این فرصت استفاده نماید و نباید غافل بود چرا که ما امروز در حال جنگ فرهنگی هستیم و باید با مدیریت اقتصاد مقاومتی عمل نماییم و بنده نمی گویم، نقد منصفانه نباشد ولی مخالف نقدی که باعث فتنه شود ،هستم.

امام جمعه شبستر خاطرنشان کرد: مسئولین باید به مردم توجه ویژه داشته باشند و مردم نیز باید در صحنه باشند و باید توجه کرد که این ملت شهید دادند و نباید بگذاریم خون شهدا پایمال شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.