کد خبر : 149379
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 دسامبر 2017 - 22:37

حماسه ۹ دی ثابت کرد که انقلاب اسلامی در باورهای دینی مردم ریشه دارد

حماسه ۹ دی ثابت کرد که انقلاب اسلامی در باورهای دینی مردم ریشه دارد

فرمانده سپاه شبستر گفت: نهم دی برای همیشه ثابت کرد که انقلاب اسلامی ایران صرفاً یک جریان تدافعی و یک حرکت افندی مقطعی نیست بلکه در عمق و اعتقادات مکتبی و باورهای دینی مردم ریشه دارد و با فرهنگ عاشورا پیوند خورده و با فرهنگ عاشورا قوام و دوام می‌یابد.

سرهنگ محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی ماه گفت: حماسه ۹ دی جوشش ولایتمداری و ترنم عاشقانه امت قهرمان ایران اسلامی است که با الهام از فرهنگ عاشورا تا عرش الهی طنین انداز، و در تاریخ جاودانه شد.

وی اظهار کرد: یکی از پایه های اقتدار و قدرت نرم در نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور سرنوشت ساز ملت ولایتمدار ایران در لحظه های حساس و تاریخی انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه شبستر افزود: جامعه انسانی همواره از برکات و عنایات الهی متنعم می‌گردد و حیات و قوام  اجتماعی هرملتی بستگی به عمق باورها و اعتقادات عمیق وحیات عاشقانه‌ای دارد که وسعت جریان هدایت الهی را ترسیم می‌نماید.

فرمانده سپاه شبستر یادآور شد: حماسه ۹ دی ترنم عشق و ایمانی جاودانه و سند پایبندی مردم فهیم ایران اسلامی به ولایت فقیه و آرمان‌های توحیدی بود که شعاع انعکاس آن پهنای آسمان‌ها و زمین را درنوردید و فریاد ملت با نوای «یا ابوالفضل »و «یاحسین»در عرش الهی طنین انداز شده و در تاریخ جاودانه گشت.

وی ادامه داد: حضور حماسی و اعتقادی ملت ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه ۹ دی ثابت کرد که عشق و ایمان و اعتقادات قلبی و باورهای اسلامی و هویت دینی و ملی در رگ های جامعه جریان دارد و همواره عنایات غیبی حضرت حق و توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (روحی واروحنا الفداء العالمین) در پشت جریانات انقلاب است و نظام اسلامی را هدایت می‌نماید.

رضایی اظهار داشت: ملت سرافراز و مقتدر ایران اسلامی در حماسه سرنوشت ساز و تاریخی ۹ دی ثابت کرد که افق اندیشه ملت به آسمان پهناور ولایت و عشق به ائمه اطهار دوخته شده و با توسل به آن ذات مقدس حیات انسانی و اجتماعی خود را برای رسیدن به کمال نهایی ترسیم می‌نمایند.

وی گفت: نهم دی برای همیشه ثابت کرد که انقلاب اسلامی ایران صرفاً یک جریان تدافعی و یک حرکت افندی مقطعی نیست بلکه در عمق و اعتقادات مکتبی و باورهای دینی مردم ریشه دارد و با فرهنگ عاشورا پیوند خورده و با فرهنگ عاشورا قوام و دوام می‌یابد.

فرمانده سپاه شبستر خاطرنشان کرد:مردم ایران اسلامی با حضور در حماسه نهم دی ماه اعلام کردند که آرمان‌خواه و ولایتمدار هستند و هیچ زمان از آرمان های انقلابی و ولایی خود کوتاه نمی‌آیند و مردم و رهبری یکدل و واحدند و این مسئولین هستند که باید همواره خودشان را به مردم نزدیک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.