کد خبر : 149259
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 دسامبر 2017 - 14:36

ساخت ۴ آزادراه برای خروج سریع از تهران زمان زلزله

ساخت ۴ آزادراه برای خروج سریع از تهران زمان زلزله

مدیرعامل شرکت ساخت از بهره‌برداری قطعه اول کنارگذر جنوبی تهران تا پایان سال خبر داد و گفت: تفاهمنامه سرمایه‌گذاری اتصال کنارگذرجنوبی تهران (چرمشهر) به بومهن و پردیس برای تسریع خروج از تهران امضا شد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، خیرالله خادمی با اشاره به این‌که از حدود ۵ سال پیش تا کنون ۴ پروژه راهی برای کاهش بار ترافیکی پایتخت اجرا شده یا در شرف اجراست، اظهار کرد:‌ کنارگذر جنوبی تهران با طول ۱۵۸ کیلومتر یکی از همین پروژه‌هاست که قطعه اول آن تا پایان امسال حد فاصل چرمشهر تا اتوبان تهران-قم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان این‌که بزرگراه قزوین-بوئین زهرا-ساوه یکی دیگر از این پروژه‌هاست، تصریح کرد: پروژه حرم تا حرم نیز یکی از طرح‌های مهم برای حذف ترافیک تحمیلی به داخل شهر تهران بوده که تاثیر خوبی نیز در این زمینه داشته  است.

وی از پروژه چرمشهر-بومهن-پردیس به‌عنوان طرح چهارم برای دسترسی آسان مردم به محورهای فیروزکوه و هراز نام برد و اظهار کرد: با ساخت کنارگذر جنوبی و آزادراه چرمشهر-بومهن بخش زیادی از مباحث مربوط به تخلیه مردم در زمان بروز بحران‌ها از جمله زلزله در اسرع وقت برطرف می‌شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.