کد خبر : 149253
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 دسامبر 2017 - 11:56

حقوق مقامات کشوری را به طور چشمگیری افزایش داده‌‌اند/ اینکه پزشکیان می‌‌گوید رانندگان بیشتر از نمایندگان حقوق می‌‌‌‌گیرند، خلاف واقع است

حقوق مقامات کشوری را به طور چشمگیری افزایش داده‌‌اند/ اینکه پزشکیان می‌‌گوید رانندگان بیشتر از نمایندگان حقوق می‌‌‌‌گیرند، خلاف واقع است

بیگی گفت: بنده شدیداً مخالف افزایش حقوق نمایندگان مجلس هستم اما با این حال حقوق مقامات کشوری را به طرز چشمگیری افزایش داده‌‌اند و برخی نمایندگان نیز می‌‌گویند با ماهی ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان امورات‌‌شان نمی‌‌گذرد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از آناج، احمد علیرضا بیگی در پاسخ به اینکه کدام نمایندگان در مخالفت با اعلام قدس به عنوان پایتخت فلسطین رای دادند؛ اظهار داشت: این مساله را ما نمی‌توانیم بفهمیم اما در بین نمایندگان “تابش” در مخالفت این موضوع حرف زد، این جزو خواسته‌‌های ما نیز می‌باشد که مشخص شود موضع گیری‌‌های نمایندگان مردم در مجلس چه بوده است اما این اتفاق نمی‌افتد.

وی ادامه داد: این مساله به عهده رسانه‌‌ها است که در خصوص موارد مختلف نکته نظرات نمایندگان را ثبت کنند.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در خصوص اظهار نظر برخی نمایندگان در خصوص کم بودن حقوق مجلس عنوان کرد: مدعی این مساله آقای جعفرزاده بود که اعلام کرد با ۵ میلیون و چهارصد هزار تومان اموراتشان نمی‌گذرد.

وی افزود: فراکسیون ولایی نیز اعلام کرد در این مشکلات اقتصادی مردم نه تنها نمایندگان کل مجریان ماده ۷۱ قانون خدمات کشوری حقوقشان افزایش پیدا نکند هرچند حقوق مقامات کشوری به طور چشمگیری افزایش داشته است.

بیگی با اشاره به تفاوت حقوق برخی نمایندگان مجلس و میزان حقوق خودش نیز تصریح کرد: برخی نماینده‌ها جانبازی دارند و بعضی‌‌ها بازنشسته هستند و به همین خاطر حقوق‌‌ها مختلف است، به شخصه حقوق بنده حقوق بازنشستگی است ولی تفاوت‌‌ها بسیار زیاد نیست.

وی درخصوص صحبت‌‌های پزشکیان در خصوص اینکه حقوقش از حقوق رانندگان مجلس کمتر است، خاطرنشان ساخت: این حرف نمی‌تواند واقعی باشد زیرا هیچ راننده‌‌ای نداریم که ماهیانه پنج میلیون تومان حقوق داشته باشد و بعید می‌دانم این حرف واقعی باشد.

این نماینده مجلس اذعان داشت: اشکالی که در این رقم‌‌ها وجود دارد این است که میزان پرداختی نماینده‌‌ای که یک شهرستان دارد در مقایسه با نماینده‌‌ای که با چندین شهر مواجه است کمتر می‌‌باشد و این محل ایراد دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.