کد خبر : 149238
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 دسامبر 2017 - 10:38

زلزله ۵.۲ ریشتری تهران را قفل کرد امان از زلزله ۷ ریشتری/مردم سرپناهی برای اسکان نداشتند

زلزله ۵.۲ ریشتری تهران را قفل کرد امان از زلزله ۷ ریشتری/مردم سرپناهی برای اسکان نداشتند

عضو سابق شورای شهر پایتخت گفت: همه دیدند که یک زلزله ۵٫۲ریشتری که کانون آن هم در تهران نبود، چطور شهر تهران را قفل کرد. مردم سرپناه درستی برای اسکان نداشتند و شب را در ماشین هایشان سپری کردند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای شهر تهران، عدم مدیریت یکپارچه در تهران را خطری بالقوه برای پایتخت نشنینان در مواقع حوادث و بلایای طبیعی دانست.

وی با بیان اینکه رئیس مدیریت شهری در تهران شهردار است این در حالیست که در دیگر استان های کشور استاندار مسئولیت مدیریت بحران را بر عهده دارد. با این حال ما شاهد بودیم که شب زلزله تهران به جای تشکیل جلسه در شهرداری تهران و بر عهده گرفتن مسئولیت مدیریت بحران از سوی آقای نجفی، این استاندار تهران و آقای مقیمی بود که عهده دار این مسئولیت شد.

این عضو سابق شورای شهر بی تجربگی شهردار تهران و نداشتن سابقه در مدیریت بحران ها یادآور شد: این بی تجربگی و ناتوانی نشانگر انتخاب غلط اعضای شورای شهر تهران است. آن ها به صرف اینکه نجفی دارای تجربه وزارت است او را برای شهرداری تهران برگزیدند، درحالیکه شهردار تهران باید به مدیریت حوادث و بحران ها و همچنین نحوه مدیریت شهر اشراف کامل داشته باشد.

قناعتی  گفت: همگان دیدند که یک زلزله ۵٫۲ریشتری که کانون آن هم در تهران نبود، چطور شهر تهران را قفل کرد. مردم سرپناه درستی برای اسکان نداشتند و شب را در ماشین هایشان سپری کردند. همین روشن بودن خودروها به آلودگی شدید هوای تهران ضریب داد تا استیصال مدیران شهرداری بیش از پیش به چشم بیاید.

وی در ادامه افزود: ما می دیدیم که هر لحظه بر حجم شایعات در فضای مجازی و رسانه ها افزوده می شود، اما دریغ از یک اظهارنظر خشک و خالی از شهردار تهران. در خصوص زلزله اخیر انفعال تنها چیزی بود که از شهرداری تهران دیدیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.