کد خبر : 149199
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دسامبر 2017 - 12:05

مانع تراشی بانک‌های مراغه برای پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی

مانع تراشی بانک‌های مراغه برای پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی

رئیس اتاق اصناف مراغه گفت: بانک‌های عامل استان برای پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی در این شهرستان مانع تراشی کرده و ضروری است ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های صنعتی مراغه پرداخت شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، سعید معصومی امروز در جلسه برسی موانع تولیدی واحد‌های صنعتی و تولیدی در این شهرستان، از مانع تراشی بانک‌های عامل استان برای پرداخت تسهیلات به واحد‌های صنعتی، تولیدی و واحد‌های صنفی خبر داد.

وی افزود: یکی از مشکلات موجود بر سر راه واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان عدم همکاری بانک‌های عامل استان در ارائه تسهیلات بانکی است.

رئیس اتاق اصناف مراغه در ادامه با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در سال ۸۷ قانونی مبنی بر ایجاد شهرک‌های ویژه برای صنایع و واحد‌های صنفی مزاحم شهری تصویب کرده و در این شهرستان نیز در راستای اجرای این طرح شهرک فلزکاران در حال احداث است.

وی ادامه داد: ضروری است بانک‌های عامل  فعال در استان از ایجاد شهرک صنعتی فلزکاران در مراغه با پرداخت تسهیلات حمایت‌های لازم را داشته باشند.

معصومی تصریح کرد: شهرک صنعتی فلزکاران در زمینی به مساحت ۱۷ هکتار و با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار توسط واحد‌های تولیدی و صنفی این شهرستان در حال احداث است.

وی اضافه کرد: برای تکمیل این شهرک صنعتی ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی نیاز است که ضروری است با پیگیری مسئولان استانی این میزان تسهیلات پرداخت شود.

رئیس اتاق اصناف این شهرستان در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی، گفت: وجود مالیات بردرآمدهای سنگین برای واحد‌های صنفی این شهرستان باتوجه به رکود بازار و کاهش درآمدهای حاصله از مشکلات موجود در بهش اصناف این شهرستان عنوان کرد.

صناف، واحد‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان از اعمال برخی مالیات‌های بالا رضایت نداشته و ضروری است اقداماتی در جهت کاهش مالیات‌های صادره از سوی سازمان مالیات انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.