کد خبر : 149129
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دسامبر 2017 - 9:54

دمنوشی فوق العاده برای درمان فوری غلظت خون

دمنوشی فوق العاده برای درمان فوری غلظت خون

یک متخصص طب سنتی گفت: دم‌نوش نعناع مقوی و نشاط‌ آور بوده و خون غلیظ را رقیق می‌کند، درد سینه و پهلو را درمان و تقویت‌کننده دهانه معده است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، غلامرضا کردافشاری دربارهخواص نعناع اظهار کرد: نعناع مقوی معده, رفع‌کننده سردردهای از نوعطبع سرد است.

وی افزود: نعناع مقوی و نشاط‌آور بوده و خون غلیظ را رقیق می‌کند همچنین خوردن دم‌نوش نعناع برای رفع درد سینه و پهلو مفید است؛ نعناعتقویت‌کننده دهانه معده است و نفخ بدن را از بین می‌برد, برای کسانی که حالت تهوع دارند و بالا می‌آورند خوردن نعناع بسیار مفید است چرا که فم معده را تقویت می‌کند.

این متخصص طب سنتی خاطرنشان کرد: استفاده از مواد غذایی مثل خردلو ادویه‌ تند، نعناع، پیاز و سیر در زنان شیرده منع شده زیرا به هر نسبت که خون سالم و مناسبی در بدن زن شیرده تولید شود، شیر او نیز سالم‌تر است.

طرز تهیه شربت انار مُنَعنَع (نعناعی)

برای رفع تهوع و استفراغ همچنین برای درمان بی‌اشتهایی به‌خصوص در اطفال می‌توان شربت انار نعناع را درست کرد که برای تهیه این شربت، آب انار ترش یک واحد، شکر یک و نیم واحد و آب نعناع یا عرق نعناع نیم واحد نیاز داریم.

برای تهیه آن، آب انار را به‌همراه شکر حرارت دهید تا به‌قوام آید, پس از آن، عرق نعناع را اضافه و مخلوط کنید, این شربت را می‌توان در یخچال نگهداری کرد و به‌تنهایی یا با کمی آب مخلوط و مصرف کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.