کد خبر : 149050
تاریخ انتشار : شنبه 23 دسامبر 2017 - 12:22

مشاور اقتصادی ترامپ هم ژانویه از سمت خود کناره‌گیری می‌کند

مشاور اقتصادی ترامپ هم ژانویه از سمت خود کناره‌گیری می‌کند

در ادامه زنجیره استعفاهای مقامات و کارکنان کاخ سفید، یکی از مشاوران اقتصادی «دونالد ترامپ» که نقش بسزایی در بازنویسی برنامه مالیاتی آمریکا داشته است، اوایل ژانویه کاخ سفید را ترک می‌کند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، «جرمی کاتس» معاون رئیس شورای اقتصاد ملی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا قصد دارد در ماه ژانویه از سمت خود کناره‌گیری کند.

طبق گزارش روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست، استعفای برنامه‌ریزی شده«جرمی کاتس» در واقع جدیدترین مورد از مجموعه استعفاهایی است که قرار است در پایان اولین سال ریاست‌جمهوری ترامپ صورت بگیرد.

اوایل ماه جاری میلادی، کاخ سفید، کناره‌گیری «دینا پاول» معاون امنیت ملی آمریکا را اعلام کرد. چند روز بعد نیز اعلام شد که «اوماروسا مانیگالت نیومن» یکی از مشاوران ارشد کاخ سفید، دولت را ترک کرده است.

کاتس، یکی از مقامات سابق در دولت «جرج بوش» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، یکی از بازیگران کلیدی در تلاش‌های کاخ سفید در بازنویسی برنامه مالیات کشور آمریکا بوده است.

لایحه فوق درهفته جاری در سنا و مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب درآمد و ترامپ نیز روز جمعه (دیروز) به وقت محلی این لایحه را امضا و به قانون تبدیل کرد.

روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست به نقل از یکی از مقامات کاخ سفید گزارش کرد، کاتس کاخ سفید را در شرایط خوبی ترک می‌کند و همیشه قصد داشت تنها یک سال در دولت ترامپ فعالیت داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.