کد خبر : 148753
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دسامبر 2017 - 0:24

کارگران خدماتی شهرداری شبستر، یکه تازان عرصه آراستگی شهر

کارگران خدماتی شهرداری شبستر، یکه تازان عرصه آراستگی شهر

شهردار شبستر گفت:حضور کارگران در حوزه های مدیریت پسماند، خدمات موتوری، فضای سبز و پاکبانی، فضای عمومی شهر را همه روزه به پاکیزگی، زیبایی و آبادانی میهمان می کند

به گزارش شبسترنیوز،سید باقرموسویان در گفتگو با خبرنگار ماگفت:شهرداری شبستر، به عنوان موثرترین نهاد شهری در زمینه ارائه خدمات مختلف، یکی از مجموعه هایی است که با بیشترین نفرات کارگر، در خدمت شهر و شهروندان شبستری است.

وی اظهار کرد:حضور کارگران در حوزه های مدیریت پسماند، خدمات موتوری، فضای سبز و پاکبانی، فضای عمومی شهر را همه روزه به پاکیزگی، زیبایی و آبادانی میهمان می کند و نتایج فعالیت های این عزیزان در سطح شهر، نشانگر تعهد و ایمان آنان به کاری است که انجام می دهند.

شهردار شبستر افزود:شهروندان در هر ساعتی از شبانه روز می توانند شاهد فعالیت کارگران زحمتکش شهرداری باشند؛ جمع آوری و انتقال زباله که تقریبا به طور متناوب در روز و شب انجام می شود، آبیاری، هرس و نگاهداری گیاهان و درختان درفضاهای سبز شهری از ساعات اولیه روز و نظافت و پاکسازی معابر در تمامی نقاط شهر، کارهایی است که بدون تعطیلی و بی وقفه، توسط کارگران خدماتی و فضای سبز شهرداری شبستر ، انجام می شود.

موسویان ابراز داشت:خادمان مردم در مجموعه شهرداری شبستر حتی در روزهای جمعه نیز به طور منظم با تنظیف سطح معابر و جوی های آب سیمای شهر را پاکیزه نگه میدارند.

شهردار شبستر عنوان کرد: ارتقای سیمای ظاهری و مبلمان شهری، استفاده مطلوب از امکانات مالی و انسانی شهرداری، ایجاد بوستان‌های محلی جدید و ساماندهی بوستان‌های موجود شهر، نگاه برابر به تمامی محلات شهر و زمینه سازی برای درآمدهای پایدار شهری و مکانیزه کردن آبیاری فضای سبز از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی شهرداری شبستر است.

موسویان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در مجموعه شهرداری شهر شبستر خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی ما تکریم و احترام به عموم مردم شهر شبستر است و تمام آحاد مردم در تصمیم گیری‌های مدیریت شهری مشارکت داده می‌شوند.

وی فعال سازی کمیسیون سرمایه گذاری و ارتباط مستمر با جمعیت خیریه شبستری‌های مقیم تهران و جلب اعتماد آنها در سرمایه گذاری شبستر، رونق دوباره ساخت و سازها در شهر و احداث ساختمان جدید شهرداری را دیگر برنامه‌های خود برشمرد.

شهردار شهر شبستر در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از همکاری های اقشار مختلف مردم فهمیم شبستر خاطرنشان کرد:از همشهریان عزیز تقاضا داریم در حفظ و نگهداری شهر خادمان خود را یاری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.