کد خبر : 148724
تاریخ انتشار : شنبه 16 دسامبر 2017 - 20:02

شانزدهمین محموله کمک‌های شهرستان شبستر به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد+تصاویر

شانزدهمین محموله کمک‌های شهرستان شبستر به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد+تصاویر

شانزدهمین محموله کمکهای مردمی از طریق بسیج سازندگی سپاه شبستر به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش شبسترنیوز،حسن علی اکبری با تقدیر از کمک های مردم شهرستان به زلزله زدگان استان کرمانشاه گفت: شانزدهمین محموله کمکهای مردمی از طریق بسیج سازندگی سپاه شبستر به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

وی اظهار کرد: این محموله شامل ۲۵۰ تخته پتو،۳۰ بسته موادغذایی،۳۰ بسته مواد معدنی،۲۰۰ دست لباس،۱۵۰ بسته پوشاک و لوازم بهداشتی،۴۰ کارتن کیک و سایر اقلام به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر افزود:تاکنون با مشارکت مردم شهرستان شبستر محموله های مختلف با ارزش غذایی ۳۵۰ میلیون تومان توسط بسیج سازندگی سپاه شبستر به زلزله زدگان ارسال شده است.

علی اکبری با اشاره به ارسال کانکس از شهرستان شبستر به مناطق زلزله زده عنوان کرد:۶ عدد کانکس اهدایی خیرین و خریداری شده با کمکهای نقدی مردم عزیز شهرستان نیز از طریق بسیج سازندگی سپاه شبستر به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

وی با اشاره به حضور بسیج سازندگی سپاه عاشورا در مناطق زلزله زده ابراز کرد: بسیج سازندگی سپاه عاشورا از ساعات اولیه وقوع زلزله با حضور در منطقه غرب کشور وظیفه امداد رسانی و بازسازی را عهده دار شده اند و همچنان این خدمات در حال پیگیری است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شبستر با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اظهار داشت:یکی ازگروه های جهادی بسجیان شهرستان شبستر با حضور در مناطق زلزله‌زده اقدام به خدمت رسانی کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.